←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CS:GO
Błąd przy kompilacji i pare wyjaśnień dla...

  • +
  • -
FasT2 - zdjęcie FasT2 21.01.2016

Czytałem poradnik z aliedmods i robiłem to o co proszono a jednak kompilator odmawia posłuszeństwa wie ktoś dlaczego?

 

Wewnątrz pluginu jest jeszcze jedna rzecz które mnie zdziwiła i jej nie rozumiem, mianowicie dlaczego autor pluginu (tut. na aliedmods) użył 2 argumentów, ale to w środku. Mógłby ktoś mi wyjaśnić pokrótce dlaczego?
Pozdrawiam i miłego wieczoru.

Załączone pliki

  • Załączony plik  dsa.sp   1,11 KB   84 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 28.01.2016

Ciężko to wszystko wypisać, ale kod jest bardzo krótki, porównaj sobie swój z tym poprawionym i wyciągnij wnioski :P

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public Plugin:myinfo = 
{
	name = "New Plugin",
	author = "Unknown",
	description = "Poczatek końca",
	version = "1.0",
	url = "<- URL ->"
}

public OnPluginStart()
{
	PrintToServer("Witam, i o co chodzi pytam");
	RegAdminCmd("sm_myslap",CmdMySlap,ADMFLAG_SLAY)
}
public Action:CmdMySlap(client, args)
{
		new String:arg1[32] , String:arg2[32];//tak deklarujemy tablicę znaków
		new damage;//tak deklarujemy zmienną int
		/* pierwszy argument slapa, wprowadzenie tekstu z konsoli */
		GetCmdArg(1,arg1,sizeof(arg1));
		
		/* DLACZEGO SĄ 2 ARGUMENTY? W TYM KODZIE? */
		if (args >= 2)
		{
			GetCmdArg(2,arg2,sizeof(arg2))
			damage = StringToInt(arg2);
		}
		
		/* wyszukiwanie gracza */
		
		new target=FindTarget(client,arg1,true,true);
		if(target == -1)
	    {
			return Plugin_Handled
			/* nie znajduje gracza, wraca do menu wyboru */
		}
		
		SlapPlayer(target,damage);
		new String:name[MAX_NAME_LENGTH]
		GetClientName(client,name,sizeof(name));
		ReplyToCommand(client,"[SM] Uderzyles %s zadajac %d obrazen",name,damage);
		
		
		
		
		
		return Plugin_Handled;
}
Odpowiedz