// zmienne
new Kills[32][24][3], new Death[32][24][3], new Asist[32][24][3];
// zapis
public Save(id)
{
new vaultkey[35], vaultdata[256], gracz_names[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"%i %i %i",Kills[id][weaponID][?],Death[id][weaponID][?],Asist[id][weaponID][?])
copy(gracz_names, charsmax(gracz_names), name_player[id]);
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s", gracz_names);
nvault_set(vaults, vaultkey, vaultdata);
}
// odczyt
public Load(id)
{
new vaultkey[35], vaultdata[256], gracz_names[64];
copy(gracz_names, charsmax(gracz_names), name_player[id]);
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s", gracz_names);
if(!nvault_get(vaults,vaultkey,vaultdata,255))
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s", gracz_names[id]);
nvault_get(vaults,vaultkey,vaultdata,255);
}
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new frag[32][24][3], zgon[32][24][3], asysta[32][24][3];
parse(vaultdata, frag, 31, 23, 2, zgon, 31, 23, 2, asysta, 31, 23, 2)
Kills[id][weaponID][?] = str_to_num(frag[32][24][3]);
Death[id][weaponID][?] = str_to_num(zgon[32][24][3]);
Asist[id][weaponID][?] = str_to_num(asysta[32][24][3]);
}
// pozostale (naliczanie)
Kills[id][weaponID][0]++;
Death[id][weaponID][1]++;
Asist[id][weaponID][2]++;
co wstawic tam gdzie znak zapytania i czy takie cos zadziala po poprawieniu kodu, cos pomieszalem chyba ... jak to poprawic zeby dzialalo, nie wiem tez gdzie dodac pozostala czesc
Użytkownik Kmf!p edytował ten post 31.12.2015 19:52