pev_effects enta nie widoczne dla wybranyc...
Ossal
25.12.2015
Wątpie aby to bylo możliwe, ale zawsze nadzieja jest.
Powiedzmy, ze jakis ent ma ustawiony efekt EF_BRIGHTLIGHT a chcialbym, zeby na przyklad wybrany preze mnie gracz nie widzial tego efektu, możliwe jest to do zrobienia? Czyli wszystkim sie to miejsce swieci a innym nie.
Mowa tu o efektach(pev_effects) nie msg
Użytkownik Ossal edytował ten post 25.12.2015 19:46
d0naciak
25.12.2015
Tak, jest to możliwe. Popatrz sobie na ten perk, który umożliwia widzenie niewidzialnych tylko przez graczy którzy ten go posiadają:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> new const perk_name[] = "Sokole Oko"; new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Zazdrosny"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
Ossal
26.12.2015
ooo dzięks, masz repke
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)Ale jak zobaczyłem ile razy na sekunde wykonuje się ta funkcja taki natłok, a to sprawdzalem dla jednego gracza
Podziękuję tej funkcji, jest możliwość zrobienia tego bez niej?
d0naciak
26.12.2015
Raczej nie, ona fakt wykonuje się bardzo często ale innej opcji to ja nie widzę. Nie jest wcale tak obciążająca jak może Ci się wydawać.
DarkGL
26.12.2015
Nie nie ma , zadbaj po prostu optymalność swojego kodu i wszystko będzie ok