←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

pev_effects enta nie widoczne dla wybranyc...

  • +
  • -
Ossal - zdjęcie Ossal 25.12.2015

Wątpie aby to bylo możliwe, ale zawsze nadzieja jest.
Powiedzmy, ze jakis ent ma ustawiony efekt EF_BRIGHTLIGHT a chcialbym, zeby na przyklad wybrany preze mnie gracz nie widzial tego efektu, możliwe jest to do zrobienia? Czyli wszystkim sie to miejsce swieci a innym nie.
Mowa tu o efektach(pev_effects) nie msg ;)


Użytkownik Ossal edytował ten post 25.12.2015 19:46
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 25.12.2015

Tak, jest to możliwe. Popatrz sobie na ten perk, który umożliwia widzenie niewidzialnych tylko przez graczy którzy ten go posiadają:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
 
new const perk_name[] = "Sokole Oko";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init()
 {
register_plugin(perk_name, "1.0", "Zazdrosny");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
 
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
 
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
 
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
 
if(!ma_perk[host])
return;
 
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Ossal - zdjęcie Ossal 26.12.2015

ooo dzięks, masz repke :)

register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
Ale jak zobaczyłem ile razy na sekunde wykonuje się ta funkcja :o taki natłok, a to sprawdzalem dla jednego gracza :P
Podziękuję tej funkcji, jest możliwość zrobienia tego bez niej?
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 26.12.2015

Raczej nie, ona fakt wykonuje się bardzo często ale innej opcji to ja nie widzę. Nie jest wcale tak obciążająca jak może Ci się wydawać.

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 26.12.2015

Nie nie ma , zadbaj po prostu optymalność swojego kodu i wszystko będzie ok

Odpowiedz