Sprawdzenie jak długo trwa flash
d0naciak
23.12.2015
Witam, mam pytanie: Jak sprawdzić jak długo (w sekundach) trwa oślepienie gracza? Skleciłem coś takiego, tylko nie mam pewności czy to zadziała:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ScreenFade", "ev_DostalFlasha", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7=200", "7=255"); } public ev_DostalFlasha(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new iCzasFlasha = floatround(float(read_data(2)) / float((1<<12))); //potem to wykorzystam :) return PLUGIN_CONTINUE; }
Asiap
24.12.2015
moze tak
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new Float:g_fGameTime; public plugin_init() { register_forward(FM_Think, "GrenadeThink"); } public GrenadeThink(iEnt) { if(!pev_valid(iEnt)) { return; } static szName[32]; pev(iEnt, pev_classname, szName, 31); if(!equal(szName, "grenade")) { return; } static Float:fGameTime, Float:fDmgTime; fGameTime = get_gametime(); pev(iEnt, pev_dmgtime, fDmgTime); if(fDmgTime > fGameTime) { return; } g_fGameTime = fGameTime; }
dmgtime sprawdza czas 'utworzenia' granatu
pozniej nalezy sprawdzic czy dmgtime != get_gametime()