problem z funkcja random
klaudek11x
21.12.2015
Witam mam mały problem z funkcja random, gdyż ja dodaje do danego kodu ale wywala mi errory przy kompilacji i nie wiem za bardzo dlaczego i możne ktoś by mi to zrobił tak aby dzialalo
Tutaj kod z dodana funkcja random który nie działa linijka 106
>errory przy kompilacji http://scr.hu/7i9z/el1a8
a tutaj czysty kod, prosilbym o dodanie funkcji random ktora po dodaniu do pokeskill bedzie uzywala losowy status tzn burn,poison itd
z góry thx za pomoc
Kmf!p
21.12.2015
zmien to:
switch(random(5))
na to:
new rand = random_num(0,6) switch(rand)
tylko mysle ze musisz dodac item zeby w ogóle ten case uruchomic, ale moge sie mylic...
case STATUS_RANDOM:{
Kmf!p
21.12.2015
random jest dobrze problem lezy gdzie indziej, ale ja go nie znajde
wiem ze taki rozwiazanie mi dziala i sie kompiluje
switch(status) { case 0: { switch(random(5)) { case 0: { } case 1: { } } } case 1: { } }
czyli u cb tez powinno sie kompilowac
mysle tez ze nie jest dodany item
case STATUS_RANDOM:{
zeby w ogóle wylosowalo ten case i mysle ze STATUS_RANDOM nigdzie nie jest zdefiniowany zamiast tego moze lepiej sprubowac
default:{ switch(random(5)) { case STATUS_ASLEEP:{ g_StopSkill[id] = true; set_task( 0.1, "hsleep", id ); set_task( time, "unsleep", id ); } case STATUS_SLOW:{ set_task( 0.1, "DelayedSetSpeed", id ); set_task( time, "unslow", id ); } case STATUS_CONFUSE:{ pev( id, pev_origin, confuse[id] ); set_task( 1.0, "Confuse", id ); } case STATUS_PARALYZE:{ set_task( 0.1, "DelayedSetSpeed", id ); set_pev( id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0} ); set_task( time, "unparalyze", id ); } case STATUS_POISON:{ new parm[2]; parm[0] = id; parm[1] = effecter; set_task( 0.1, "Poison", 0, parm, 2 ); } case STATUS_BURN:{ burn_victim( id, effecter ); } case STATUS_FROZEN:{ Freeze( id ); } } }
na samej gorze zmienilem case STATUS_RANDOM na default, ale jak juz pisalem, mysle ze nie bedzie losowac tego bo nie masz ustawionego zeby ten default uruchomic takie moje zdanie moge sie mylic