←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

problem z funkcja random

  • +
  • -
klaudek11x - zdjęcie klaudek11x 21.12.2015

Witam mam mały problem z funkcja random, gdyż ja dodaje do danego kodu ale wywala mi errory przy kompilacji  i nie wiem za bardzo dlaczego i możne ktoś by mi to zrobił tak aby dzialalo

 

Tutaj kod z dodana funkcja random który nie działa linijka 106

http://wklej.to/slxnO

>errory przy kompilacji http://scr.hu/7i9z/el1a8

 

a tutaj czysty kod, prosilbym o dodanie funkcji random ktora po dodaniu do pokeskill bedzie uzywala losowy status tzn burn,poison itd

http://wklej.to/8PA1r

 

z góry thx za pomoc

 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Kmf!p - zdjęcie Kmf!p 21.12.2015

zmien to:

switch(random(5))

na to:

new rand = random_num(0,6)
switch(rand)

tylko mysle ze musisz dodac item zeby w ogóle ten case uruchomic, ale moge sie mylic...

case STATUS_RANDOM:{
Odpowiedz

  • +
  • -
Kmf!p - zdjęcie Kmf!p 21.12.2015

random jest dobrze problem lezy gdzie indziej, ale ja go nie znajde ;)

wiem ze taki rozwiazanie mi dziala i sie kompiluje

        switch(status)
	{
		case 0:
		{
			switch(random(5))
			{
				case 0:
				{
					
				}
				case 1:
				{
					
				}
			}
		}
		case 1:
		{
			
		}
	}

czyli u cb tez powinno sie kompilowac

mysle tez ze nie jest dodany item

case STATUS_RANDOM:{

zeby w ogóle wylosowalo ten case i mysle ze STATUS_RANDOM nigdzie nie jest zdefiniowany  zamiast tego moze lepiej sprubowac

               default:{
                        switch(random(5))
                        {
                        case STATUS_ASLEEP:{
                                        g_StopSkill[id] = true;
                                        set_task( 0.1, "hsleep", id );
                                        set_task( time, "unsleep", id );
                                }
                        case STATUS_SLOW:{
                                        set_task( 0.1, "DelayedSetSpeed", id );
                                        set_task( time, "unslow", id );
                                }
                        case STATUS_CONFUSE:{
                                        pev( id, pev_origin, confuse[id] );
                                        set_task( 1.0, "Confuse", id );
                                }
                        case STATUS_PARALYZE:{
                                        set_task( 0.1, "DelayedSetSpeed", id );
                                        set_pev( id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0} );
                                        set_task( time, "unparalyze", id );
                                }
                        case STATUS_POISON:{
                                        new parm[2];
                                        parm[0] = id;
                                        parm[1] = effecter;
                                        set_task( 0.1, "Poison", 0, parm, 2 );
                                }
                        case STATUS_BURN:{
                                        burn_victim( id, effecter );
                                }
                        case STATUS_FROZEN:{
                                        Freeze( id );
                                }
                        }
                }

na samej gorze zmienilem case STATUS_RANDOM na default, ale jak juz pisalem, mysle ze nie bedzie losowac tego bo nie masz ustawionego zeby ten default uruchomic takie moje zdanie moge sie mylic ;) 

Odpowiedz