new model[ 64 ] = "models/player.mdl" new model[ 64 ] = "models/player1.mdl" new model[ 64 ] = "models/player2.mdl"
wlasnie w precache chce miec cos takiego, ale zeby pobralo mi wszystkie modele ktore podalem wyzej...
public plugin_precache() { precache_model( model ) }
2. tablica 2 wymiarowa
potrzebuje skorzystac chyba z takiej tablicy ponieważ mam duzo zmiznnych co mi zawalaja kod
chce pobierac zabicia i smierc z kazdej broni i je zapisac, przykladowo wyglada to tak:
new KillsGlock[33], DeathGlock[33]; new KillsUsp[33], DeathUsp[33]; new KillsDeagle[33], DeathDeagle[33];
jak mozecie sie domyslic gdy zrobie tak dla kazdej broni to jest masakra, do tego dochodza inne zmienne jak to wpakowac w ta tablice 2 wymiarowa, zebym mogl pozniej odczytac jakos te zabicia/smierc...nie znam sie na tych tablicach w ogóle to moze tez jakies wyjasnienie jak to pozniej zapisac.