Pisanie modułów SM
grankee
26.11.2015
Otóż czy ktoś podjąłby się opisania krok po kroku jak zacząć przygodę z pisaniem modułów?
Interesuje mnie głównie co pobrać, czego używać itd.
Nie jest mi póki co potrzebne nawet dostęp do klas gry ani niczego z gry. Chciałbym po prostu stworzyć od zera plik, stworzyć tam pewne klasy oraz funkcje robiące operacje na zmiennych i tyle. Do tego zarejestrować natywy, którymi będę mógł wysyłać do mojej biblioteki zmienne oraz inne, którymi je odczytam. Ma to być tylko połączenie plugin->biblioteka i biblioteka->plugin. Nie potrzebne mi połączenie biblioteka->metamod ani zadne posrednie lub bezposrednie biblioteka->gra. Mam nadzieję, że dość jasno to opisałem
plx211
26.11.2015
Na tym forum nie ma chyba nikogo kto by mogl sie wypowiedziec tutaj (na podst. wlasnego doswiadczenia)
Moze to ci sie przyda:
https://wiki.alliedm...ting_extensions
https://sm.alliedmods.net/doxygen/
https://wiki.alliedm...Mod_Development
@tak po za tematem
Masz tutaj obnosnie ustawienia bytow (te klasy itp.) https://wiki.alliedm...tity_Properties
Użytkownik plx211 edytował ten post 26.11.2015 13:37