←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pisanie modułów SM

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 26.11.2015

Otóż czy ktoś podjąłby się opisania krok po kroku jak zacząć przygodę z pisaniem modułów?

 

Interesuje mnie głównie co pobrać, czego używać itd. 

Nie jest mi póki co potrzebne nawet dostęp do klas gry ani niczego z gry. Chciałbym po prostu stworzyć od zera plik, stworzyć tam pewne klasy oraz funkcje robiące operacje na zmiennych i tyle. Do tego zarejestrować natywy, którymi będę mógł wysyłać do mojej biblioteki zmienne oraz inne, którymi je odczytam. Ma to być tylko połączenie plugin->biblioteka i biblioteka->plugin. Nie potrzebne mi połączenie biblioteka->metamod ani zadne posrednie lub bezposrednie biblioteka->gra. Mam nadzieję, że dość jasno to opisałem ;P

Odpowiedz

  • +
  • -
plx211 - zdjęcie plx211 26.11.2015

Na tym forum nie ma chyba nikogo kto by mogl sie wypowiedziec tutaj (na podst. wlasnego doswiadczenia) :)

Moze to ci sie przyda:

https://wiki.alliedm...ting_extensions

https://sm.alliedmods.net/doxygen/

https://wiki.alliedm...Mod_Development

 

@tak po za tematem

Masz tutaj obnosnie ustawienia bytow (te klasy itp.) https://wiki.alliedm...tity_Properties


Użytkownik plx211 edytował ten post 26.11.2015 13:37
Odpowiedz