m_antirusher miczu
plish92
19.06.2008
miczu, prosilbym Cie jescze zebys mi cos wytlumaczyl dzialal mi antyrasz bardzo dobrze 2 dni az do dzis jak zaczol sie sam wylaczac na poczatku rundy tak jak przedtem tylko teraz przy full servie i resetowanie nic nie pomaga, ,mozesz cos poradzic?
Miczu
19.06.2008
Niestety prawdopodobnie sa to anomalie serwera (AR jest najwyraznie bardzo na nie wrazliwy ) i z tego co wiem pomaga reinstalacja amxx'a lub serwera (cs'a na ktorym stoi serwer).
W wakacje będę probowal cos wymyslic...
W wakacje będę probowal cos wymyslic...
tante
20.06.2008
nie w pierwszej tylko na początku , u mnie tez tak jest - serv shooters..
Seba 20.06.2008
Fix tego że nie działa w pierwszej rundzie jest bardzo prosty =] zamienić jeden znak wystarczy.
btw. niedługo wypuszczę nową wersję, zoptymalizowaną porządnie, bo ten plugin ostro daje po d*pie, w dodatku trochę błędów jest.
Ktoś komu nie działa antyrusher - niech się zgłosi do mnie na pw
btw. niedługo wypuszczę nową wersję, zoptymalizowaną porządnie, bo ten plugin ostro daje po d*pie, w dodatku trochę błędów jest.
Ktoś komu nie działa antyrusher - niech się zgłosi do mnie na pw
Miczu
20.06.2008
Seba, takowe pytanko... planujesz wydac z czy bez .sma, bo jesli bez to bedzie bardzo trudno potwierdzic, ze jest 'zoptymalizowane' ;>
Seba 20.06.2008
smaSeba, takowe pytanko... planujesz wydac z czy bez .sma, bo jesli bez to bedzie bardzo trudno potwierdzic, ze jest 'zoptymalizowane' ;>
Między innymi używanie engine w obecnych czasach nie jest odpowiednie, w dodatku poprawię czytelność kodu. Co prawda mistrzem optymalizacji nie jestem ale coś będzie lepiej.
I chcę aby ktoś się odezwał komu nie działa, bo chyba wiem ocb ;d
Miczu
20.06.2008
Ja za 1-2 tygodnie będę mial nareszcie czas wolny i będę sie zajmowal all zaleglymi sprawami, takze sprobuje cos zrobic z AR, bo problem z przerwanie dzialania odziedziczyl z wersji 1.4 (oryginalu)...
Jesli sie nie wstydzisz to mozesz sie podzielic przypuszczeniami. na pewno to by pomoglo paru serwerom.
Jesli sie nie wstydzisz to mozesz sie podzielic przypuszczeniami. na pewno to by pomoglo paru serwerom.
Seba 20.06.2008
Przede wszystkim pierwsza runda... niby błąd nie jest w zmiennej round_count bo po restarcie (czyli jak ludzie dołączą) zwiększa się i już strefy działają, ale typu jak ktoś testuje to mu na pierwszej rundzie nie działa. Wystarczy zadeklarować tą zmienną z wartością 1.
A co do niedziałania ar wydaje mi się problem z wiadomością HLTV, bo np. bezpośrednio w tym evencie nie da się zmienić życia graczom.
A co do niedziałania ar wydaje mi się problem z wiadomością HLTV, bo np. bezpośrednio w tym evencie nie da się zmienić życia graczom.
Miczu
20.06.2008
Jesli mowisz o
Co do HLTV
Osobiscie mialem wiecej watpliwosci do kodu z ver. 1.4
Jak juz mowilem jak będę mial nareszcze wolny czas to będę kombinowal na powaznie...
round_start++to faktycznie mozna dac w deklaracji na 1, ale sadze ze bardziej winne jest to ze zanim ktokolwiek wejdzie na serwer to plug liczy graczy w teamach po zmiane mapy, a ze ich jeszcze nie ma to wylancza AR ;-)
Co do HLTV
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")To to jest prawidlowy sposob deklaracji startu nowej rundy (zrodlo alliedmods.net), w przeciwienstwie do np. resetHUD ktory sie resetuje w paru innych przypadkach (ale i tak dalem warunek round_start>0 czyli nawet jak sie uruchomi 5x to i tak bedzie czytal to jak round_start==1 - czyli z wlaczonym wykrywaniem rashu).
Osobiscie mialem wiecej watpliwosci do kodu z ver. 1.4
floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) == read_data(1)Sprawdza ona czy obecny czas z cvara i obecny czas z eventa (brane z read_data(1) ) sa sobie rowne - podejzewalem, ze jesli serwer zacznie lekko szwankowac i bedzie mial pare mili sekund roznicy to przestanie uruchamiac wykrywanie rashu, ale jak znajomy z problemem testowal pluga bez tej czesci to z tego co pamietam nie zauwazyl roznicy to nie wydawalem z tego powodu nowej wersji, jako ze nic rewolucyjnego by nie wprowadzila
Jak juz mowilem jak będę mial nareszcze wolny czas to będę kombinowal na powaznie...
mgr inż. Pavulon
21.08.2008
A moje zdanie jest takie że problemem jest funkcja
get_players ( players[32], &num, const flags = )która powinna zwracać liczbę żywych graczy, ale:
"We don't really support get_players() with flags anymore. It was a bad idea and if it was our choice, it would have never been added to the original AMX Mod." - BAILOPANW moim przypadku wystarczyło napisać nową funkcje która zwracała poprawne wyniki i już od tej pory nie ma problemów z wyłączaniem się. Doszedłem do tego wniosku gdy okazało się że AR wyłączał się przy full serwie a powodem była ilość żywych graczy CT - 0
Miczu
21.08.2008
Hmm... Pavulon, dzięki za info, nie spodziewalem sie, ze w amxx'ie jest 'lipna' funkcja
Zaraz cos zrobie by to ominac.
Zaraz cos zrobie by to ominac.
mgr inż. Pavulon
21.08.2008
Ja zrobiłem coś takiego:
Pozamieniałem wszystkie funkcje:
playnum(players[32], &num, const flags[]="", const team[]="") { num = 0 new pteam = 0 if (equal(team,"CT")) pteam = 2 else if (equal(team,"TERRORIST")) pteam = 1 new max = get_maxplayers() for (new i=1; i<=max; ++i) { if (read_flags(flags) & read_flags("a")) { if (is_user_alive(i)) { if (read_flags(flags) & read_flags("e")) { if (get_user_team(i)==pteam) { players[num] = i num++ } } else { players[num] = i num++ } } } } }Działa tylko na flagi "a" i "e" i na pewno dało się ją lepiej napisać, ale jak dla mnie dobrze działa.
Pozamieniałem wszystkie funkcje:
get_players(players,num,"ae","TERRORIST") get_players(players,num,"ae","CT") get_players(players,num,"a")na:
playnum(players,num,"ae","TERRORIST") playnum(players,num,"ae","CT") playnum(players,num,"a")Mam nadzieje że to pomoże do czasu wypuszczenia oficjalnych poprawek
Miczu
21.08.2008
Pierwsze zmieniona wersja w czasie krótszym niz 1h od przeczytania - moim zdaniem calkiem znosnie
AR 2.6 v. Alfa
AR 2.6 v. Alfa