←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

m_antirusher miczu

Zablokowany

  • +
  • -
plish92 - zdjęcie plish92 19.06.2008

miczu, prosilbym Cie jescze zebys mi cos wytlumaczyl dzialal mi antyrasz bardzo dobrze 2 dni az do dzis jak zaczol sie sam wylaczac na poczatku rundy tak jak przedtem tylko teraz przy full servie i resetowanie nic nie pomaga, ,mozesz cos poradzic?
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 19.06.2008

Niestety prawdopodobnie sa to anomalie serwera (AR jest najwyraznie bardzo na nie wrazliwy :? ) i z tego co wiem pomaga reinstalacja amxx'a lub serwera (cs'a na ktorym stoi serwer).

W wakacje będę probowal cos wymyslic...
Odpowiedz

Seba - zdjęcie Seba 20.06.2008

To że antyrusher nie działa w pierwszej rundzie to normalne.
Odpowiedz

  • +
  • -
tante - zdjęcie tante 20.06.2008

nie w pierwszej tylko na początku , u mnie tez tak jest - serv shooters..
Odpowiedz

Seba - zdjęcie Seba 20.06.2008

Fix tego że nie działa w pierwszej rundzie jest bardzo prosty =] zamienić jeden znak wystarczy.

btw. niedługo wypuszczę nową wersję, zoptymalizowaną porządnie, bo ten plugin ostro daje po d*pie, w dodatku trochę błędów jest.

Ktoś komu nie działa antyrusher - niech się zgłosi do mnie na pw
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 20.06.2008

Seba, takowe pytanko... planujesz wydac z czy bez .sma, bo jesli bez to bedzie bardzo trudno potwierdzic, ze jest 'zoptymalizowane' ;>
Odpowiedz

Seba - zdjęcie Seba 20.06.2008

Seba, takowe pytanko... planujesz wydac z czy bez .sma, bo jesli bez to bedzie bardzo trudno potwierdzic, ze jest 'zoptymalizowane' ;>

sma

Między innymi używanie engine w obecnych czasach nie jest odpowiednie, w dodatku poprawię czytelność kodu. Co prawda mistrzem optymalizacji nie jestem ale coś będzie lepiej.

I chcę aby ktoś się odezwał komu nie działa, bo chyba wiem ocb ;d
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 20.06.2008

Ja za 1-2 tygodnie będę mial nareszcie czas wolny i będę sie zajmowal all zaleglymi sprawami, takze sprobuje cos zrobic z AR, bo problem z przerwanie dzialania odziedziczyl z wersji 1.4 (oryginalu)...

Jesli sie nie wstydzisz to mozesz sie podzielic przypuszczeniami. na pewno to by pomoglo paru serwerom.
Odpowiedz

Seba - zdjęcie Seba 20.06.2008

Przede wszystkim pierwsza runda... niby błąd nie jest w zmiennej round_count bo po restarcie (czyli jak ludzie dołączą) zwiększa się i już strefy działają, ale typu jak ktoś testuje to mu na pierwszej rundzie nie działa. Wystarczy zadeklarować tą zmienną z wartością 1.

A co do niedziałania ar wydaje mi się problem z wiadomością HLTV, bo np. bezpośrednio w tym evencie nie da się zmienić życia graczom.
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 20.06.2008

Jesli mowisz o
round_start++
to faktycznie mozna dac w deklaracji na 1, ale sadze ze bardziej winne jest to ze zanim ktokolwiek wejdzie na serwer to plug liczy graczy w teamach po zmiane mapy, a ze ich jeszcze nie ma to wylancza AR ;-)

Co do HLTV
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
To to jest prawidlowy sposob deklaracji startu nowej rundy (zrodlo alliedmods.net), w przeciwienstwie do np. resetHUD ktory sie resetuje w paru innych przypadkach (ale i tak dalem warunek round_start>0 czyli nawet jak sie uruchomi 5x to i tak bedzie czytal to jak round_start==1 - czyli z wlaczonym wykrywaniem rashu).

Osobiscie mialem wiecej watpliwosci do kodu z ver. 1.4
floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) == read_data(1)
Sprawdza ona czy obecny czas z cvara i obecny czas z eventa (brane z read_data(1) ) sa sobie rowne - podejzewalem, ze jesli serwer zacznie lekko szwankowac i bedzie mial pare mili sekund roznicy to przestanie uruchamiac wykrywanie rashu, ale jak znajomy z problemem testowal pluga bez tej czesci to z tego co pamietam nie zauwazyl roznicy to nie wydawalem z tego powodu nowej wersji, jako ze nic rewolucyjnego by nie wprowadzila :?

Jak juz mowilem jak będę mial nareszcze wolny czas to będę kombinowal na powaznie...
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 21.08.2008

A moje zdanie jest takie że problemem jest funkcja
get_players ( players[32], &num, const flags = )
która powinna zwracać liczbę żywych graczy, ale:
"We don't really support get_players() with flags anymore. It was a bad idea and if it was our choice, it would have never been added to the original AMX Mod." - BAILOPAN
W moim przypadku wystarczyło napisać nową funkcje która zwracała poprawne wyniki i już od tej pory nie ma problemów z wyłączaniem się. Doszedłem do tego wniosku gdy okazało się że AR wyłączał się przy full serwie a powodem była ilość żywych graczy CT - 0
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 21.08.2008

Hmm... Pavulon, dzięki za info, nie spodziewalem sie, ze w amxx'ie jest 'lipna' funkcja :zly:

Zaraz cos zrobie by to ominac.
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 21.08.2008

Ja zrobiłem coś takiego:
playnum(players[32], &num, const flags[]="", const team[]="")
{
  num = 0
  new pteam = 0
  if (equal(team,"CT"))
    pteam = 2
  else if (equal(team,"TERRORIST"))
    pteam = 1
  new max = get_maxplayers()
  for (new i=1; i<=max; ++i)
  {
    if (read_flags(flags) & read_flags("a"))
    {
      if (is_user_alive(i))
      {

        if (read_flags(flags) & read_flags("e"))
        {
          if (get_user_team(i)==pteam)
          {
            players[num] = i
            num++
          }
        } else
        {
          players[num] = i
          num++
        }
      }
    }
  }
}
Działa tylko na flagi "a" i "e" i na pewno dało się ją lepiej napisać, ale jak dla mnie dobrze działa.
Pozamieniałem wszystkie funkcje:
get_players(players,num,"ae","TERRORIST")
get_players(players,num,"ae","CT")
get_players(players,num,"a")
na:
playnum(players,num,"ae","TERRORIST")
playnum(players,num,"ae","CT")
playnum(players,num,"a")
Mam nadzieje że to pomoże do czasu wypuszczenia oficjalnych poprawek ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 21.08.2008

Pierwsze zmieniona wersja w czasie krótszym niz 1h od przeczytania - moim zdaniem calkiem znosnie O:)

AR 2.6 v. Alfa
Odpowiedz
Zablokowany