na przykladzie sklepu:
switch(item)
{
case 0:
{
if(is_user_alive(id))
{
if(kasa >= 1500)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 25 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
else
wybralhp[id] = true;
}
}
public ResetHUD(id)
{
if(wybralhp[id])
{
tu ma byc kod ktory powroci do menu i automatycznie wybierze case/item z menu ktory wybralem jak nie zylem... a dlaczego tak bo zeby dodac pewne opcje gracz musi byc zywy.
}
}
chyba jasno sie wyrazilem, wiem co chce zrobic, poprostu dodac item/rzecz z menu gdy gracz bedzie zywy. wiem ze da sie to zrobic tak ze wyjac kod z tego menu/case0 odpowiedzialny za dodanie hp i sprawdzanie tego przy odrodzeniu, a w menu dac tylko true/false
Użytkownik Kmf!p edytował ten post 02.12.2015 11:20