←  Gotowe funkcje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

VelocityByAim [Sourcemod]

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 27.10.2015

 

Generuje velocity na podstawie celowania gracza.

Tzn. generuje velocity o mocy równej Float:power w przód uwzgledniając angles (obrócenie) bytu.

stock VelocityByAim(id, Float:fVelocity[3], Float:power)
{
	GetEntPropVector(id, Prop_Data, "m_vecVelocity", fVelocity);
	decl Float:ang[3];
	GetClientEyeAngles(id, ang);
		
	GetAngleVectors(ang, fVelocity, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR);
	NormalizeVector(fVelocity, fVelocity);
	ScaleVector(fVelocity, power);
}

Przykładowe użycie:

decl Float:fVec[3];
VelocityByAim(id, fVec, 666.0);

Wymaga: #include <sdktools>


Użytkownik Droso edytował ten post 27.10.2015 15:17
Odpowiedz