Szybkie wczytywanie koloru pixela
Pan PrO
18.10.2015
Witam. W jakim języku uzyskam najszybsze pobieranie koloru pixela z danej pozycji. Powiedzmy, że przynajmniej 10 razy na sekundę płynnie pobierało kolor i co ważniejsza, aby nie lagowało zbytnio kompa. I jeśli by można było podać kod na taką funkcję
plx211
18.10.2015
Pan PrO
19.10.2015
Patrzyłem na Tego Asemblera i myślałem, że to cos w stylu AutoIT, że 30 min i ogarnięte, ale widzę, że tu wyższa szkoła jazdy Ale dzięki za pomoc. Jeśli ktoś dorzucił by coś jeszcze to byłbym bardzo wdzięczny
plx211
19.10.2015
Jak nie asembler to może c/c++ lub python, poradnik jak pobrać kolor piksela znajdziesz wpisując w google "{język} how get pixel color"
Pan PrO
19.10.2015
siedziałem z godzinę i nie mogę tego ogarnąć Czytałem poradnik dla początkujących, ale nie ogarniam tego. Zrobiłem w Hutohotkey, ale strasznie laguje
Chyba, że masz jakiś dobry poradnik, do nauki
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 19.10.2015 22:19
DarkGL
20.10.2015
G[o]Q
20.10.2015
10x na sekunde laguje ci kompa? Twój obrazek ma kilka GB czy zatrzymałeś się ze sprzętem na czasach intela 386?
Pan PrO
20.10.2015
W Autohotkey pojedyńczy pixel wczytuje, i chodzi o to, że w grze z 60 FPS robi się 30 i laguje. Gdy wczytuje pixela to sa takie lekkie ścinki, i gdy jest to 10x na sekundę to jednek 10 razy na sek lekka ścinka to jest to irytujące. Pokombinuję z C++
Dzięki za Pomoc
kod AutoHotKey
petla: PixelGetColor, color, 500, 789 if (color = 0xE5E1A5) Send {F10} else Send {2} return $F12:: settimer, petla, 100 return $F11:: settimer, petla, off return
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 20.10.2015 20:41