←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Perk
[ROZWIĄZANE] Prośba o perk Deagle zguby i...


Najlepsza odpowiedź Misiaczek ;c 09.10.2015 22:20

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

new const Nazwa[ ] = "Deagle Zguby";
new const Opis[ ] = "Dostajesz Deagla + 20 obrazen wiecej, 20% szans na natychmiastowe zabicie!.";

new bool:Perk[ 33 ];

public plugin_init( ) {
	
	register_plugin( Nazwa, "1.0", "Misiaczek ;c");
	
	cod_register_perk( Nazwa,  Opis);
	
	RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage" );
}

public cod_perk_enabled( id ) {
	
	cod_give_weapon( id, CSW_DEAGLE );
	Perk[ id ] = true;
}

public cod_perk_disabled( id ) {
	
	cod_take_weapon( id, CSW_DEAGLE );
	Perk[ id ] = false;
}

public fwTakeDamage( this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits ) {
	
	if( !is_user_alive( idAtt ) || !Perk[ idAtt ] )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( get_user_weapon( idAtt ) == CSW_DEAGLE && dmgBits & (1<<1) )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( get_user_team( this ) != get_user_team( idAtt ) )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( random_num( 1, 5 ) != 1 ) {
		cs_set_user_armor( this, 0, CS_ARMOR_NONE);
		cod_inflict_damage( idAtt, this, float( get_user_health( this ) + 1 ), 0.0, idInf, dmgBits );
	}
	else {
		cod_inflict_damage( idAtt, this, 20.0, 1.0, idInf, dmgBits );
	}

	return HAM_HANDLED;
}
Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
ZasZ - zdjęcie ZasZ 06.10.2015

Prosiłbym o perki

Moc Opiekuna Serwera

Dostajesz FAMASa, + 15 z niego

 

 

Deagle zguby

Dostajesz Deagla, +20 z niego, 1/5 z niego. Perk trudny do zdobycia

Odpowiedz

  • +
  • -
gangsters - zdjęcie gangsters 07.10.2015

Moc Opiekuna Serwera

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const perk_name[] = "Moc Opiekuna Serwera";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Famasa + 15 obrazen z wiecej.";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
        register_plugin(perk_name, "1.0", "ArCAno");
        
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
        cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS);
        ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
        cod_take_weapon(id, CSW_FAMAS);
        ma_perk[id] = false;
}
        
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
ZasZ - zdjęcie ZasZ 09.10.2015

Dziękuje, został tylko Deagle Zguby

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 09.10.2015

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

new const Nazwa[ ] = "Deagle Zguby";
new const Opis[ ] = "Dostajesz Deagla + 20 obrazen wiecej, 20% szans na natychmiastowe zabicie!.";

new bool:Perk[ 33 ];

public plugin_init( ) {
	
	register_plugin( Nazwa, "1.0", "Misiaczek ;c");
	
	cod_register_perk( Nazwa,  Opis);
	
	RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage" );
}

public cod_perk_enabled( id ) {
	
	cod_give_weapon( id, CSW_DEAGLE );
	Perk[ id ] = true;
}

public cod_perk_disabled( id ) {
	
	cod_take_weapon( id, CSW_DEAGLE );
	Perk[ id ] = false;
}

public fwTakeDamage( this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits ) {
	
	if( !is_user_alive( idAtt ) || !Perk[ idAtt ] )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( get_user_weapon( idAtt ) == CSW_DEAGLE && dmgBits & (1<<1) )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( get_user_team( this ) != get_user_team( idAtt ) )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( random_num( 1, 5 ) != 1 ) {
		cs_set_user_armor( this, 0, CS_ARMOR_NONE);
		cod_inflict_damage( idAtt, this, float( get_user_health( this ) + 1 ), 0.0, idInf, dmgBits );
	}
	else {
		cod_inflict_damage( idAtt, this, 20.0, 1.0, idInf, dmgBits );
	}

	return HAM_HANDLED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
ZasZ - zdjęcie ZasZ 10.10.2015

Dziękuje, lecą +, rozwiązane :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 10.10.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany