Mam diablo
Chce, żeby na czas rozgrzewki szło grać z ograniczeniami,
Wszystko potrafię zrobić oprócz wyłączenia kuszy.
Czy dało by się jakoś sprawdzić w pluginie rozgrzewki zmienną bow[id] z diablo?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak sprawdzić coś z jednego pluginu w drugim ;D
Temat rozp. Vertricus, 01.10.2009 16:20
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.10.2009 16:20
#2
Napisano 01.10.2009 17:05
Połącz oba pluginy, zmiennej z innego pluginu nie sprawdzisz
#3
Napisano 01.10.2009 18:42
Obu pluginów łączył nie będę bo diablo i tak już dużo zajmuję
#4
Napisano 01.10.2009 19:49
Można dodać funkcję natywną. Uzyskasz dostęp do danych z diablo nie zwiększając zbytnio objętości jego sma.
1. Dodaj te linijki do kodu DM
2. do pluginu, który ma korzystać z tych danych dołącz to:
(najlepiej zapisz to do pliku .inc i wrzuć do include)
Jeśli zapiszesz ten drugi kod jako include/diablomod.inc to możesz tego użyć potem tak:
1. Dodaj te linijki do kodu DM
public plugin_natives(){ register_library("DiabloMod"); register_native("has_bow", "_has_bow"); } public _has_bow(plugin, params){ if(params < 1) return 0; new id = get_param(1); if(!is_user_connected(id)) return 0; return bow[id]; }
2. do pluginu, który ma korzystać z tych danych dołącz to:
(najlepiej zapisz to do pliku .inc i wrzuć do include)
/* DiabloMod functions * * by Miczu&Gutek * */ #if defined _diablomod_included #endinput #endif #define _diablomod_included #pragma reqlib "DiabloMod" native has_bow(id);
Jeśli zapiszesz ten drugi kod jako include/diablomod.inc to możesz tego użyć potem tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <diablomod> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say kusza","kusza"); } public kusza(id){ client_print(id, print_chat, "Kusza: %s", has_bow(id)?"Masz":"Nie masz"); return PLUGIN_HANDLED; }
#5
Napisano 01.10.2009 21:15
Daj mi kawałek twojej wiedzy na temat pluginów! Dziękuję.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych