Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak sprawdzić coś z jednego pluginu w drugim ;D


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 01.10.2009 16:20

Mam diablo ;)
Chce, żeby na czas rozgrzewki szło grać z ograniczeniami,
Wszystko potrafię zrobić oprócz wyłączenia kuszy.
Czy dało by się jakoś sprawdzić w pluginie rozgrzewki zmienną bow[id] z diablo?
  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 01.10.2009 17:05

Połącz oba pluginy, zmiennej z innego pluginu nie sprawdzisz
  • +
  • -
  • 0

#3 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 01.10.2009 18:42

Obu pluginów łączył nie będę bo diablo i tak już dużo zajmuję ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.10.2009 19:49

Można dodać funkcję natywną. Uzyskasz dostęp do danych z diablo nie zwiększając zbytnio objętości jego sma.

1. Dodaj te linijki do kodu DM
public plugin_natives(){
	register_library("DiabloMod");
	register_native("has_bow", "_has_bow");
}
public _has_bow(plugin, params){
	if(params < 1)
		return 0;
	new id = get_param(1);
	if(!is_user_connected(id))
		return 0;
	return bow[id];
}

2. do pluginu, który ma korzystać z tych danych dołącz to:
(najlepiej zapisz to do pliku .inc i wrzuć do include)
/* DiabloMod functions
*
*  by Miczu&Gutek
* 
*/

#if defined _diablomod_included
	#endinput
#endif
#define _diablomod_included

#pragma reqlib "DiabloMod"

native has_bow(id);

Jeśli zapiszesz ten drugi kod jako include/diablomod.inc to możesz tego użyć potem tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <diablomod>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say kusza","kusza");
}
public kusza(id){
	client_print(id, print_chat, "Kusza: %s", has_bow(id)?"Masz":"Nie masz");
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 01.10.2009 21:15

Daj mi kawałek twojej wiedzy na temat pluginów! :) Dziękuję.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych