Wywołanie funkcji po naciśnięsciu E
DarkGL
30.09.2009
mam funkcje asd i che że by się wykonała gdy gracz naciśnie E czyli (use) jak to zrobić
mgr inż. Pavulon
30.09.2009
DarkGL, looknij to:
#include <amxmodx> #include <engine> #include <fakemeta> #define PLUGIN "USE Test" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pavulon" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") } public client_PreThink(id) { static button, oldbutton button = get_user_button(id) oldbutton = get_user_oldbutton(id) if (button & IN_USE && !(oldbutton & IN_USE)) { nacisnal_e(id) } } public nacisnal_e(id) { client_print(0, print_chat, "Gracz #%d nacisnal E(use)", get_user_userid(id)) }
mgr inż. Pavulon
30.09.2009
a chcesz żeby funkcja wywoływana była tylko przy naciśnięciu klawisza czy kilka razy na sekundę kiedy trzymamy klawisz ?czy zmienna oldbutton musi być?
mgr inż. Pavulon
30.09.2009
czyli musi być tak jak dałem na początku.tylko przy naciśnięciu
Można kombinować jeszcze z globalną tablicą w której będzie zapisane czy gracz wcisnął już przycisk czy nie, albo z tablicą w której będzie zapisywany oldbutton danego gracza.
Ale znając życie są jeszcze inne metody.
p.s.
tylko czemu przeszkadza ci oldbutton ?