Prośba o 5 klas, m.in Jessie
Luk4sH
24.08.2015
Siema, dzisiaj proszę o 5 klas, oto i one :
Nazwa: Komandos
INT: 0
ZDR: 10
KON: 70
WYT: 0
Bronie: Deagle
Opis Klasy: Posiada 1/1 z noża, 2 skoki oraz zmniejszoną grawitacje (grawitacja 350)
Nazwa: Wrzechmogacy[Premium] ADMIN_LEVEL_G
INT: 30
ZDR: 0
KON: 10
WYT: 25
Bronie: Ak47, Scout
Opis Klasy: Posiada 1/1 z Scouta, 1/5 z AK47, 9 skoków, na nożu jest nie widoczny (chodzi o to by widoczność spadała do 4/255) oraz może teleportować się co 2 sekundy
Nazwa: Kucacz[Premium] ADMIN_LEVEL_F
INT: 40
ZDR: 0
KON: 0
WYT: 0
Bronie: SG552, M4A1
Opis Klasy: zadaje 5(+int) obrażeń więcej, gdy kuca jest niewidoczny(przy tej klasie widoczność gdy kuca ma spadać do 1/255
Nazwa:Assasin[Premium] ADMIN_LEVEL_E
INT: 0
ZDR: 15
KON: 75
WYT: 0
Bronie: Deagle
Opis Klasy: Posiada 1/1 z noża LPM i PPM, 3 skoki, bardzo niską grawitacje(250) oraz 1/5 z deagla
Bronie: fiveseven, M4A1, MP5
Nazwa:Jessie[Premium] ADMIN_LEVEL_H
INT: 10
ZDR: 10
KON: 90
WYT: 0
Opis Klasy: Posiada 1/3 ze wszystkich broni, 15 skoków w powietrzu, gdy kuca na nożu jest niewidoczna.
Nazwa: CJ[Premium] ADMIN_LEVEL_D
INT: 30
ZDR: 10
KON: 25
WYT: 10
Bronie: M3, XM1014
Opis Klasy: Posiada 1/3 z M3 i 1/4 z XM1014, 3 skoki w powietrzu, niska grawitacje(300), auto BH oraz modul odrzutowy pod przyciskiem E
Proszę o jakąkolwiek pomoc i liczę że w końcu ktokolwiek w jakikolwiek sposób pomoże
Edited by Luk4sH, 24.08.2015 12:54.
Mavxvx
25.08.2015
Klasa Komandos
codclass_Komandos.sma 2.39KB 79 downloads
Resztę klas zrób sobie tutaj - http://amxx.pl/generator-klas/
Luk4sH
25.08.2015
tak tylko gdzie masz 1/1 np ze scouta i 1/4 z ak ? gdzie jest teleport co 2 sekundy ? gdzie jest modul pod przyciskiem e ? no ja nie widze jak ty widzisz to zrób a ja będę wdzięczny
Edited by Luk4sH, 25.08.2015 14:22.
VertuS
25.08.2015
Assasin
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Assasin[Premium]";
new const opis[] = " Posiada 1/1 z noża LPM i PPM, 3 skoki, bardzo niską grawitacje(250) oraz 1/5 z deagla";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[Assasin[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
VertuS
25.08.2015
Jessie
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Jessie[Premium]";
new const opis[] = "Posiada 1/3 ze wszystkich broni, 15 skoków w powietrzu, gdy kuca na nożu jest niewidoczna";
new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Jessie[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 3);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 15;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Deadly_SouL
31.08.2015
Assasin
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Assasin[Premium]";
new const opis[] = " Posiada 1/1 z noża LPM i PPM, 3 skoki, bardzo niską grawitacje(250) oraz 1/5 z deagla";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[Assasin[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Ta klasa będzie miała 1/5 z wszystkich broni a nie deagle
Tutaj masz Assasina, który ma 1/5 z Deagle i 1/1 z noża LPM & PPM