←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o 5 klas, m.in Jessie

  • +
  • -
Luk4sH's Photo Luk4sH 24.08.2015

Siema, dzisiaj proszę o 5 klas, oto i one :

 

Nazwa: Komandos

INT: 0

ZDR: 10

KON: 70
WYT: 0

 

Bronie: Deagle

Opis Klasy: Posiada 1/1 z noża, 2 skoki oraz zmniejszoną grawitacje (grawitacja 350)

 

Nazwa: Wrzechmogacy[Premium] ADMIN_LEVEL_G

INT: 30

ZDR: 0

KON: 10
WYT: 25

 

Bronie: Ak47, Scout

Opis Klasy: Posiada 1/1 z Scouta, 1/5 z AK47, 9 skoków, na nożu jest nie widoczny (chodzi o to by widoczność spadała do 4/255) oraz może teleportować się co 2 sekundy 

 

Nazwa: Kucacz[Premium] ADMIN_LEVEL_F

INT: 40

ZDR: 0

KON: 0 
WYT: 0

 

Bronie: SG552, M4A1

Opis Klasy: zadaje 5(+int) obrażeń więcej, gdy kuca jest niewidoczny(przy tej klasie widoczność gdy kuca ma spadać do 1/255 

 

Nazwa:Assasin[Premium] ADMIN_LEVEL_E

INT: 0

ZDR: 15

KON: 75
WYT: 0

 

Bronie: Deagle

Opis Klasy: Posiada 1/1 z noża LPM i PPM, 3 skoki, bardzo niską grawitacje(250) oraz 1/5 z deagla

 

 

Bronie: fiveseven, M4A1, MP5

Nazwa:Jessie[Premium] ADMIN_LEVEL_H

INT: 10

ZDR: 10

KON: 90
WYT: 0

Opis Klasy: Posiada 1/3 ze wszystkich broni, 15 skoków w powietrzu, gdy kuca na nożu jest niewidoczna.

 

 

Nazwa: CJ[Premium] ADMIN_LEVEL_D

INT: 30

ZDR: 10

KON: 25
WYT: 10

 

Bronie: M3, XM1014

Opis Klasy: Posiada 1/3 z M3 i 1/4 z XM1014, 3 skoki w powietrzu, niska grawitacje(300), auto BH oraz modul odrzutowy pod przyciskiem E

 

 

Proszę o jakąkolwiek pomoc i liczę że w końcu ktokolwiek w jakikolwiek sposób pomoże :)

 

 

 


Edited by Luk4sH, 24.08.2015 12:54.
Quote

  • +
  • -
Mavxvx's Photo Mavxvx 25.08.2015

Klasa Komandos

 

Attached File  codclass_Komandos.sma   2.39KB   79 downloads

 

Resztę klas zrób sobie tutaj - http://amxx.pl/generator-klas/

Quote

  • +
  • -
Luk4sH's Photo Luk4sH 25.08.2015

tak tylko gdzie masz 1/1 np ze scouta i 1/4 z ak ? gdzie jest teleport co 2 sekundy ? gdzie jest modul pod przyciskiem e ? no ja nie widze xD jak ty widzisz to zrób a ja będę wdzięczny ;)


Edited by Luk4sH, 25.08.2015 14:22.
Quote

  • +
  • -
VertuS's Photo VertuS 25.08.2015

Assasin :)

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Assasin[Premium]";
new const opis[]    = " Posiada 1/1 z noża LPM i PPM, 3 skoki, bardzo niską grawitacje(250) oraz 1/5 z deagla";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Assasin[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

Quote

  • +
  • -
VertuS's Photo VertuS 25.08.2015

Jessie

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Jessie[Premium]";
new const opis[]    = "Posiada 1/3 ze wszystkich broni, 15 skoków w powietrzu, gdy kuca na nożu jest niewidoczna";
new const bronie    = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 90;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Jessie[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 3);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 15;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

Quote

  • +
  • -
Deadly_SouL's Photo Deadly_SouL 31.08.2015

Assasin :)

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Assasin[Premium]";
new const opis[]    = " Posiada 1/1 z noża LPM i PPM, 3 skoki, bardzo niską grawitacje(250) oraz 1/5 z deagla";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Assasin[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

 

Ta klasa będzie miała 1/5 z wszystkich broni a nie deagle :P

 

Tutaj masz Assasina, który ma 1/5 z Deagle i 1/1 z noża LPM & PPM

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Luk4sH's Photo Luk4sH 06.09.2015

Ktoś pomoże ? -.-

Quote