Cs go jak dodać tej klasie 1/x z 2 broni
bas233 22.08.2015
Siema jak dodać tej klasie aby miała 1/7 z deagla oraz 1/8 z ak ?
if(klasa_gracza[attacker] == Talib) { if(StrEqual(weapon, nazwy_broni[7]) && damagetype & DMG_BULLET && GetRandomInt(1, 6) == 1) { if(klasa_gracza[victim] != Obronca && informacje_itemu_gracza[victim][0] != 30) { dmg += GetClientHealth(victim)+1; zabicie = 1; } } }
MAGNET
22.08.2015
if(damagetype & DMG_BULLET && (StrEqual(weapon, nazwy_broni[7]) && GetRandomInt(1, X) == 1) || (StrEqual(weapon, nazwy_broni[X]) && GetRandomInt(1, X) == 1))
po tablicy nie szukałem która broń jaką ma nazwę
bas233 22.08.2015
if(damagetype & DMG_BULLET && (StrEqual(weapon, nazwy_broni[7]) && GetRandomInt(1, X) == 1) || (StrEqual(weapon, nazwy_broni[X]) && GetRandomInt(1, X) == 1))po tablicy nie szukałem która broń jaką ma nazwę
Nie działa taki error przy kompilacji mi wyskoczył .
Załączone pliki
Użytkownik bas233 edytował ten post 22.08.2015 11:53
Linux'
22.08.2015
if(damagetype & DMG_BULLET && (StrEqual(weapon, nazwy_broni[7]) && GetRandomInt(1, X) == 1) || (StrEqual(weapon, nazwy_broni[X]) && GetRandomInt(1, X) == 1))po tablicy nie szukałem która broń jaką ma nazwę
Blad, typ obrazen przypisany tylko do jednego warunku.
Teraz bedzie dobrze
if((StrEqual(weapon, nazwy_broni[7]) && GetRandomInt(1, 7) == 1 || StrEqual(weapon, nazwy_broni[22]) && GetRandomInt(1, 8) == 1) && damagetype & DMG_BULLET)
bas233 22.08.2015
if(damagetype & DMG_BULLET && (StrEqual(weapon, nazwy_broni[7]) && GetRandomInt(1, X) == 1) || (StrEqual(weapon, nazwy_broni[X]) && GetRandomInt(1, X) == 1))po tablicy nie szukałem która broń jaką ma nazwę
Blad, typ obrazen przypisany tylko do jednego warunku.
Teraz bedzie dobrze
if((StrEqual(weapon, nazwy_broni[7]) && GetRandomInt(1, 7) == 1 || StrEqual(weapon, nazwy_broni[22]) && GetRandomInt(1, 8) == 1) && damagetype & DMG_BULLET)
To samo . Nwm może to o coś innego chodzi . Zobacz