jak dodać tej klasie 1/x z broni
bas233 17.08.2015
Witam jak dodać tej klasie 1/x z broni .
if(klasa_gracza[client] == Bloodymen) { if(ilosc_apteczek_gracza[client]) { new Float:fOrigin[3]; new Float:iOrigin[3]; GetClientEyePosition(client, Float:fOrigin); for(new i = 1, max = GetMaxClients(); i <= max; ++ i) { if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i)) continue; if(GetClientTeam(client) != GetClientTeam(i)) continue; GetClientEyePosition(i, Float:iOrigin); if(GetVectorDistance(fOrigin, iOrigin) <= 200.0) { new heal = 100+(inteligencja_gracza[client]+bonusowa_inteligencja_gracza[client])/6; SetEntData(i, FindDataMapOffs(i, "m_iHealth"), GetClientHealth(i)+heal<maksymalne_zdrowie_gracza[i]? GetClientHealth(i)+heal: maksymalne_zdrowie_gracza[i]); } } TE_SetupBeamRingPoint(fOrigin, 20.0, 200.0, sprite_laser, sprite_halo, 0, 10, 0.6, 6.0, 0.0, {255, 255, 255, 128}, 10, 0); TE_SendToAll(); ilosc_apteczek_gracza[client]--; } else PrintToChat(client, "[COD:MW] Wykorzystales juz moc swojej klasy w tej rundzie!"); }
bas233 18.08.2015
Ja wiem ale gdzie mam powklejać te kody do tej klasy . Bo jak wklejam to mi errory wywala .
Linux'
18.08.2015
Wszystko musisz zrobic tak jak w tutku, tylko jako nazwe wstawiasz nazwe klasy do ktorej chcesz dodac szanse na zabicie. Prosciej juz sie wyjasnic nie da niz jest w tym tutorialu.