Warunek sprawdzenia if.
Najlepsza odpowiedź plx211 16.08.2015 14:16
if (14 <= get_playersnum() <= 18) { //kod }
@edit
kod linux'a bedzie dzialal tylko gdy jest od 15 do 17 graczy
Przejdź do postu
WeBsteR
16.08.2015
Witam, mam problem z zrozumieniem pewnej z opcji, posiadam powiedzmy taki kod:
if(get_playersnum(0)==14) { //tutaj moj kod }
Tutaj jest warunek sprawdzający, który zwraca ilość graczy na serwerze, który ustawiłem na 0 - jedynie już połączeni gracze będą liczeni, wykona się jak na serwerze będzie 14 ludzi.
Jak zrobić iż funkcja wykona się jeżeli na serwerze będzie np. od 14 do 18 ludzi na serwerze?
Linux'
16.08.2015
new gracze = get_playersnum(0); if(gracze => 14 && gracze <= 18)
@@ plxsiu poprawione, niedopatrzenie
tytusek
16.08.2015
if (get_playersnum(0) > 14)
{
bleble
}
edit
jeśli na serverze jest max 18slotów jak nie to co wyżej dał linux
Użytkownik tytusek edytował ten post 16.08.2015 14:15
Najlepsza odpowiedź
plx211
16.08.2015
if (14 <= get_playersnum() <= 18) { //kod }
@edit
kod linux'a bedzie dzialal tylko gdy jest od 15 do 17 graczy
Użytkownik plx211 edytował ten post 16.08.2015 14:18
WeBsteR
16.08.2015
Jest to serwer 32 slotowy
Dziękuje bardzo, o coś takiego mi chodziło, macie po +, można zamknąć.
Asiap
16.08.2015
tylko pamietaj ze natyw get_playersnum zlicza takze boty i hltv
najlepiej uzyc:
if(14 <= getPlayers() <= 18) { // code } stock getPlayers(bool:bOnlyConnected = true) { new Players[32], iNum; get_players(Players, iNum, bOnlyConnected ? "ch" : "chi"); return iNum; }