←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Warunek sprawdzenia if.


Najlepsza odpowiedź plx211 16.08.2015 14:16

if (14 <= get_playersnum() <= 18) {
    //kod
}

@edit

kod linux'a bedzie dzialal tylko gdy jest od 15 do 17 graczy

 

Przejdź do postu

  • +
  • -
WeBsteR - zdjęcie WeBsteR 16.08.2015

Witam, mam problem z zrozumieniem pewnej z opcji, posiadam powiedzmy taki kod:

if(get_playersnum(0)==14)

    {

        //tutaj moj kod

    }

Tutaj jest warunek sprawdzający, który zwraca ilość graczy na serwerze, który ustawiłem na 0 - jedynie już połączeni gracze będą liczeni, wykona się jak na serwerze będzie 14 ludzi.

 

Jak zrobić iż funkcja wykona się jeżeli na serwerze będzie np. od 14 do 18 ludzi na serwerze?

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 16.08.2015

new gracze = get_playersnum(0);
if(gracze => 14 && gracze <= 18)

@@ plxsiu poprawione, niedopatrzenie :D

Odpowiedz

  • +
  • -
tytusek - zdjęcie tytusek 16.08.2015

if (get_playersnum(0) > 14)

{

bleble

}

edit

jeśli na serverze jest max 18slotów jak nie to co wyżej dał linux


Użytkownik tytusek edytował ten post 16.08.2015 14:15
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź plx211 - zdjęcie plx211 16.08.2015

if (14 <= get_playersnum() <= 18) {
    //kod
}

@edit

kod linux'a bedzie dzialal tylko gdy jest od 15 do 17 graczy

 


Użytkownik plx211 edytował ten post 16.08.2015 14:18
Odpowiedz

  • +
  • -
WeBsteR - zdjęcie WeBsteR 16.08.2015

Jest to serwer 32 slotowy ;P

 

Dziękuje bardzo, o coś takiego mi chodziło, macie po +, można zamknąć.

Odpowiedz

  • +
  • -
Asiap - zdjęcie Asiap 16.08.2015

tylko pamietaj ze natyw get_playersnum zlicza takze boty i hltv

 

najlepiej uzyc:

if(14 <= getPlayers() <= 18)
{
	// code
}

stock getPlayers(bool:bOnlyConnected = true)
{
	new Players[32], iNum;
	get_players(Players, iNum, bOnlyConnected ? "ch" : "chi");
	return iNum;
}
Odpowiedz