←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Warunek sprawdzenia if.


Best Answer plx211 16.08.2015 14:16

if (14 <= get_playersnum() <= 18) {
    //kod
}

@edit

kod linux'a bedzie dzialal tylko gdy jest od 15 do 17 graczy

 

Go to the full post

  • +
  • -
WeBsteR's Photo WeBsteR 16.08.2015

Witam, mam problem z zrozumieniem pewnej z opcji, posiadam powiedzmy taki kod:

if(get_playersnum(0)==14)

    {

        //tutaj moj kod

    }

Tutaj jest warunek sprawdzający, który zwraca ilość graczy na serwerze, który ustawiłem na 0 - jedynie już połączeni gracze będą liczeni, wykona się jak na serwerze będzie 14 ludzi.

 

Jak zrobić iż funkcja wykona się jeżeli na serwerze będzie np. od 14 do 18 ludzi na serwerze?

Quote

  • +
  • -
Linux''s Photo Linux' 16.08.2015

new gracze = get_playersnum(0);
if(gracze => 14 && gracze <= 18)

@@ plxsiu poprawione, niedopatrzenie :D

Quote

  • +
  • -
tytusek's Photo tytusek 16.08.2015

if (get_playersnum(0) > 14)

{

bleble

}

edit

jeśli na serverze jest max 18slotów jak nie to co wyżej dał linux


Edited by tytusek, 16.08.2015 14:15.
Quote

  • +
  • -
Best Answer plx211's Photo plx211 16.08.2015

if (14 <= get_playersnum() <= 18) {
    //kod
}

@edit

kod linux'a bedzie dzialal tylko gdy jest od 15 do 17 graczy

 


Edited by plx211, 16.08.2015 14:18.
Quote

  • +
  • -
WeBsteR's Photo WeBsteR 16.08.2015

Jest to serwer 32 slotowy ;P

 

Dziękuje bardzo, o coś takiego mi chodziło, macie po +, można zamknąć.

Quote

  • +
  • -
Asiap's Photo Asiap 16.08.2015

tylko pamietaj ze natyw get_playersnum zlicza takze boty i hltv

 

najlepiej uzyc:

if(14 <= getPlayers() <= 18)
{
	// code
}

stock getPlayers(bool:bOnlyConnected = true)
{
	new Players[32], iNum;
	get_players(Players, iNum, bOnlyConnected ? "ch" : "chi");
	return iNum;
}
Quote