cod mod nowy jak dodać klasie niewidzialnośc
Linux'
08.08.2015
Hookujesz SetTransmit i blokujesz event. Uzyskasz zerowa widocznosc klasy, inaczej sie nie da.
KrwioPijca
08.08.2015
Linux co ty za głupoty opowiadasz zwykle set_rendering wystarcza by obniżyć widzialność.
255-w pełni widzialny
1- widac tylko cien
0- nie widac nawet cienia
mastah7991
08.08.2015
SetEntityRenderMode(client, RENDER_NONE)?
p.s to sourcemod ;-:
@down
Jak agresywnie
Edited by mastah7991, 08.08.2015 16:28.
WeBsteR
08.08.2015
Linux co ty za głupoty opowiadasz zwykle set_rendering wystarcza by obniżyć widzialność.
255-w pełni widzialny
1- widac tylko cien
0- nie widac nawet cienia
Chyba to ty głupoty piszesz! Zobacz jak nazywa się dział! "SourceMod" mówi Ci to coś ?
KrwioPijca
08.08.2015
Dobra nie zauważyłem ze o sm chodzi, lecz według mnie są bardziej odpowiednie fora nastawione na programowanie do sourcemoda o wiele lepsze niż amxx.pl które wyraźnie wskazuję na typ programowania
Edited by kontakt, 08.08.2015 16:29.
Sniper Elite
08.08.2015
public Cmod_OnItemEnabled(client, itemID, value){ SetEntityRenderMode(client , RENDER_NONE); } public Cmod_OnItemDisabled(client, itemID){ SetEntityRenderMode(client , RENDER_NORMAL); }
Hookujesz SetTransmit i blokujesz event. Uzyskasz zerowa widocznosc klasy, inaczej sie nie da.
mastah7991
08.08.2015
Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
da się
Linux'
08.08.2015
public Cmod_OnItemEnabled(client, itemID, value){ SetEntityRenderMode(client , RENDER_NONE); } public Cmod_OnItemDisabled(client, itemID){ SetEntityRenderMode(client , RENDER_NORMAL); }Sprawia że model gracza jest całkowicie niewidoczny. Ale cała reszta tj. bronie, paka oraz defuse już są.Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
Hookujesz SetTransmit i blokujesz event. Uzyskasz zerowa widocznosc klasy, inaczej sie nie da.To blokuje wszystko czy tez tylko model?
Wszystko.
Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
da się
Zechcesz uchylic rabka tajemnicy?
bas233 08.08.2015
Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
da się
Jak
mastah7991
08.08.2015
udostępnię to dopiero po zrobieniu diablomoda (nie chcę być wyprzedzany )
plx211
08.08.2015
https://forums.allie...d.php?p=2140384
Po tym mozemy dawac alphe na model ("wygenerowany" przez ten plug8!)
th7nder
10.08.2015
@plx211 jest jeszcze łatwiejszy sposób, wystarczy poszperać trochę w dev logach CSa GO
plx211
10.08.2015
ten sposób jest akurat prosty sprowadza się do:
CPS_SetSkin(client, "jakis/tam/model.mdl", CPS_RENDER); SetEntityRenderColor(CPS_GetSkin(client), 255, 255, 255, X); // X to przezroczystosc z zakresu 0-255 gdzie 255 to pelna widocznosc
a jak wyglada to z tymi "dev logami"? (bo nie chce mi sie zbytnio szukac)
Edited by plx211, 10.08.2015 13:35.
mastah7991
10.08.2015
mówisz o tym
– Added a convar (sv_disable_immunity_alpha) that when set, allows mods to handle their own alpha on players
?
Linux'
10.08.2015
tak, dokładnie o tym
p.s zepsułeś właśnie hype niewidzialności
Na tym wlasnie polege forum, by dzielic sie informacjami, a nie trzymac je w tajemnicy .
mastah7991
10.08.2015
myślałem że jeszcze jakieś ciekawsze cuda wyszukaliście
Edited by mastah7991, 10.08.2015 17:21.
Sniper Elite
10.08.2015
mówisz o tym
– Added a convar (sv_disable_immunity_alpha) that when set, allows mods to handle their own alpha on players
?
Działa, bo niewidzialny