CodMod_Stary - W pelni odwzorowany cod do...
Linux'
07.08.2015
Z powodu braku czasu na zajmowanie sie wlasnym serwerem oraz checi niesienia pomocy innym postanowilem opublikowac za darmo wpelni odwzorowany silnik starego coda z cs 1.6. Ogolna zasada jest taka sama, wszystko modyfikujemy w jednym notatniku co jest glowna zaleta tego coda. Wkrotce postaram sie zamiescic kilka poradnikow z dokladna informacja jak modyfikowac klasy, itemy itp itd. Poza tym mam jeszcze pare nowosci ktorych nie ma w silniku wiec tez planuje wrzucic .
- Silnik nie posiada cvarow, nigdy ich nie lubilem wiec nie wstawialem. Wszystkie zmiany wprowadza sie na poczatku w zmiennych.
- W silniku znajduja sie 24 klasy oraz 49 itemow i konto vip, nizej zalaczam opis.
- Za strzelenie przeciwnikowi w glowe odgrywany jest losowy dzwiek + dostajemy dodatkowy exp.
- Od 24 do 6 rano dostajemy doswiadczenie x2 za zabicie strzalem w glowe.
- Dostajemy dodatkowy exp za zabicie gracza.
- Dostajemy dodatkowy exp za podlozenie, rozbrojenie c4 i uratowanie zakladnika (rowniez przez druzyne).
- Dostajemy dodatkowe doswiadczenie za wygranie rundy (rowniez przez druzyne).
- W srodku znajduje sie gotowe CodMenu, Sklepik, NaprawaItemu i to czego tam wam jeszcze potrzeba.
- Nie trzeba bindowac zadnego klawisza komenda. By uzyc umiejetnosci klasy lub itemu nalezy nacisnac E (uzywa sie tylko tych wskazanych). CodMenu wlacza sie standardowo naciskajac klawisz F3.
- Za kazde 10Lv dostajemy punkt ktory mozemy rozdac do inteligencji, zdrowia, obrazen, wytrzymalosci lub kondycji. Ilosc punktow za poziom oczywiscie mozemy zmienic wedle gustu.
Standardowa.
- Katalog z dzwiekami silnika nalezy wrzucic do sound/.
- By podlaczyc baze mysql pod zapis nalezy dodac do configs/databases.cfg ponizsze dane i uzupelnic (wersja >= 0.6).
"Databases" { "codmod_lvl_sql" { "driver" "mysql" "host" "" "database" "" "user" "" "pass" "" } }
Opis klas:
Opis Itemow:
Opis Konta VIP:
(08.06.15)
Mala aktualizacja dotyczaca optymalizacji kodu.
(19.08.15)
Poprawa zapisu punktow statystyk. Zapisywanie punktow zostalo usuniete co zoptymalizuje troche zapis.
(10.09.15)
Optymalizacja kodu (wersja 0.2).
(18.09.15)
Optymalizacja kodu i naprawa bledow (wersja 0.4).
(30.09.15)
Naprawa bledow, optymalizacja kodu. Usuniecie zapisu sqllite i zastapienie go bezawaryjnym zapisem mysql. Podziekowania dla uzytkownika Sniper Elite za swoj wklad pracy i pomoc w opracowaniu zapisu (wersja 0.6)
(06.10.15)
Drobna poprawka dla posiadaczy konta premium, czasem występował problem z jego czytaniem. Zostało to naprawione.
Plany na przyszlosc:
- Wkrotce postaram sie zamienic aktualny zapis na mysql tak wiec problemy dotyczace lagow na serwerach hostingowanych przez serwery gier powinny sie skonczyc.
- Planuje ograniczyc ilosc funkcji znajdujacych sie w prethinku, te ktore wymagaja uzycia zostana przeniesione do specjalnej funkcji powolanej do tego tzn cmdplayer. W przyszlosci rowiez planuje calkowicie usunac funkcje prethink i zastapic ja taskiem z petla. Bedzie to owiele optymalniejsze rozwiazanie niz obecne.
Zapraszam do testow i oceniania, w razie jakis problemow pisac.
Załączone pliki
tytusek
08.08.2015
będziesz w przyszłości przerabiał ten silnik w stylu nowego coda czyli rozbić klasy i perki do osobnych pluginów ?
Linux'
08.08.2015
Nie raczej nie, wynika to z braku mojego czasu to po pierwsze a po drugie juz taki cmod istnieje wiec nie mialo by to sensu. Po prostu mod jest skierowany do tych co lubia starego coda .
Mała zmiana planów, nowy silnik coda został już wydany jakiś czasu temu. Niestety na tą chwilę dostępny jest wyłącznie do kupienia wraz z paczką w której znajdują się nowości takie jak miny, zdalnie odpalane ladunki itp.
Różnicę między nowym a starym silnikiem:
- Nowy silnik został rozbity na natywy tak więc rozwijanie go zostało w znaczny sposób uproszczone.
- Naprawione zostały błędy którę znajdują się w starym silniku i powodują crashe.
- Kod nowego coda został w znaczym zoptymalizowany w porównaniu do starego silnika.
- Dodana została cała masa nowości których nie znajdziemy w starej wersji.
- Po zaprzestaniu prowadzenia wsparcia dla starego coda przeniosłem się na nowego a zatem postaram się wydawać do niego na bieżąco róźnego rodzaju poradniki oraz urozmaicenia.
bas233 08.08.2015
Bardzo fajny cod mod . Tylko brakuje mi poradnika jak zrobić klase 1/x z broni
Linux'
08.08.2015
Bardzo fajny cod mod . Tylko brakuje mi poradnika jak zrobić klase 1/x z broni
Na biezaco tworze nowe poradniki, robie to wedlug kolejnosci od tych najbardziej potrzebnych do tych najmniej. Z czasem dodam
Edit, juz dodane: http://amxx.pl/topic...azen-dla-klasy/
bas233 08.08.2015
Bardzo fajny cod mod . Tylko brakuje mi poradnika jak zrobić klase 1/x z broni
Na bierzaco tworze nowe poradniki, robie to wedlug kolejnosci od tych najbardziej potrzebnych do tych najmniej. Z czasem dodam
Edit, juz dodane: http://amxx.pl/topic...azen-dla-klasy/
Jest wariat . Wielkie dzięki
Arena Graczy
29.08.2015
Znalazłem pewien błąd po zakończeniu rundy automatycznie wbijam na poziom: 19042229386. Mógł by ktoś mi powiedzieć jak to naprawić?
Linux'
29.08.2015
Znalazłem pewien błąd po zakończeniu rundy automatycznie wbijam na poziom: 19042229386. Mógł by ktoś mi powiedzieć jak to naprawić?
Napisz osobny temat w tej sprawie i podeslij tam swoj silnik.
Linux'
10.09.2015
Wydano kolejna, drobna poprawke (wersja 0.2).
- Kod zostal troszke poprawiony.
- Sprawdzanie czy gracz posiada okreslona usluge zostalo przeniesione do zmiennych.
- Wszystkie zmiany dotyczace przelicznika punktow ustawia sie w public odrodzenie, a nie jak to bylo wczesniej bezposrednio w funkcji.
- Dodano nowa zmienna odpowiadajaca, co ile poziomow mamy zdobywac punkt.
bas233 21.09.2015
a co mam zrobić jeżeli mam starą wersje 0.1 i mam w niej zrobione b.dużo rzeczy dużo klas perków itp , to co mam zrobić aby mieć tą wersje 0.4
Wojtek11438
23.09.2015
LinuX, mam problem z Twoim COD'em serwer mam 128tick, pukawka. Przy strzelaniu do innych graczy są straszne lagii. Strzelam do sciany, biegam wszystko ok. Zaczynam strzelac do przeciwnika gra traci sens bo takie lagii ze szok. Mógłbyś mi z tym pomóc?
Linux'
23.09.2015
LinuX, mam problem z Twoim COD'em serwer mam 128tick, pukawka. Przy strzelaniu do innych graczy są straszne lagii. Strzelam do sciany, biegam wszystko ok. Zaczynam strzelac do przeciwnika gra traci sens bo takie lagii ze szok. Mógłbyś mi z tym pomóc?
Problem lezy w zapisie. Trzeba stawiac moda albo na dedyku/vpsie bo na hostingach gier sa za slabe zasoby na niego albo zaczekac na aktualizacje. W najblizszej aktualizacji zoptymalizuje zapis oraz dodam zapis mysql tak wiec juz nie bedzie tego problemu.
Wojtek11438
23.09.2015
Czy jestem w stanie znaleźć gdzieś w necie poradnik jak zmienić ten system zapisu aby jak najszybciej wystartować z serwerem? Lub na kiedy planujesz aktualizację?
Linux'
30.09.2015
(30.09.15)
Aktualizacja silnika (wersja 0.6).
Naprawa bledow, optymalizacja kodu. Usuniecie zapisu sqllite i zastapienie go bezawaryjnym zapisem mysql. Zapis testowany na kilku hostingach gier, w trakcie testow nie wykrylem zadnych problemow ale nigdy niewiadomo. Wkrotce postaram sie tez zaaktualizowac wszystkie tutoriale tak by wspoldzialaly z najnowsza wersja silnika.
rekowiesz
06.10.2015
Dodaj jakiś limit graczy do podkładania paki. Bo jak ktoś jest sam na serwerze może sobie expić podkładając pake.
rekowiesz
09.10.2015
W momencie gdy jest zmiana mapy i ktos w tym czasie użyje dowolnej komendy /sklep, /klasa itp. Serwer łapie crasha i sie restartuje.
Nie wiem czy tylko ja tak mam ale wydaje mnie się że to jakiś bug.
rekowiesz
10.10.2015
W momencie gdy jest zmiana mapy i ktos w tym czasie użyje dowolnej komendy /sklep, /klasa itp. Serwer łapie crasha i sie restartuje.
Nie wiem czy tylko ja tak mam ale wydaje mnie się że to jakiś bug.
Wygląda na to że plugin crashuje serwer z niewiadomych przyczyn. Najczęściej w momencie gry ktoś użyje dowolnej komendy... Nie koniecznie podczas zmiany mapy.
rekowiesz
10.10.2015
to musiales cos grzebac w kodzie bo u mnie wszystko chodzi
Jedyne co wprowadzałem misje. Ale poza tym nic. Jestem pewien że mam wszystko dobrze napisane. Sprawdzam sporadycznie co może jeszcze powodować problem.
Przydałby się jakiś limit graczy do podkładania paki. Bo jak ktoś jest sam może sobie expić