Z powodu braku czasu na zajmowanie sie wlasnym serwerem oraz checi niesienia pomocy innym postanowilem opublikowac za darmo wpelni odwzorowany silnik starego coda z cs 1.6. Ogolna zasada jest taka sama, wszystko modyfikujemy w jednym notatniku co jest glowna zaleta tego coda. Wkrotce postaram sie zamiescic kilka poradnikow z dokladna informacja jak modyfikowac klasy, itemy itp itd. Poza tym mam jeszcze pare nowosci ktorych nie ma w silniku wiec tez planuje wrzucic .
- Silnik nie posiada cvarow, nigdy ich nie lubilem wiec nie wstawialem. Wszystkie zmiany wprowadza sie na poczatku w zmiennych.
- W silniku znajduja sie 24 klasy oraz 49 itemow i konto vip, nizej zalaczam opis.
- Za strzelenie przeciwnikowi w glowe odgrywany jest losowy dzwiek + dostajemy dodatkowy exp.
- Od 24 do 6 rano dostajemy doswiadczenie x2 za zabicie strzalem w glowe.
- Dostajemy dodatkowy exp za zabicie gracza.
- Dostajemy dodatkowy exp za podlozenie, rozbrojenie c4 i uratowanie zakladnika (rowniez przez druzyne).
- Dostajemy dodatkowe doswiadczenie za wygranie rundy (rowniez przez druzyne).
- W srodku znajduje sie gotowe CodMenu, Sklepik, NaprawaItemu i to czego tam wam jeszcze potrzeba.
- Nie trzeba bindowac zadnego klawisza komenda. By uzyc umiejetnosci klasy lub itemu nalezy nacisnac E (uzywa sie tylko tych wskazanych). CodMenu wlacza sie standardowo naciskajac klawisz F3.
- Za kazde 10Lv dostajemy punkt ktory mozemy rozdac do inteligencji, zdrowia, obrazen, wytrzymalosci lub kondycji. Ilosc punktow za poziom oczywiscie mozemy zmienic wedle gustu.
Standardowa.
- Katalog z dzwiekami silnika nalezy wrzucic do sound/.
- By podlaczyc baze mysql pod zapis nalezy dodac do configs/databases.cfg ponizsze dane i uzupelnic (wersja >= 0.6).
"Databases" { "codmod_lvl_sql" { "driver" "mysql" "host" "" "database" "" "user" "" "pass" "" } }
Opis klas:
Opis Itemow:
Opis Konta VIP:
(08.06.15)
Mala aktualizacja dotyczaca optymalizacji kodu.
(19.08.15)
Poprawa zapisu punktow statystyk. Zapisywanie punktow zostalo usuniete co zoptymalizuje troche zapis.
(10.09.15)
Optymalizacja kodu (wersja 0.2).
(18.09.15)
Optymalizacja kodu i naprawa bledow (wersja 0.4).
(30.09.15)
Naprawa bledow, optymalizacja kodu. Usuniecie zapisu sqllite i zastapienie go bezawaryjnym zapisem mysql. Podziekowania dla uzytkownika Sniper Elite za swoj wklad pracy i pomoc w opracowaniu zapisu (wersja 0.6)
(06.10.15)
Drobna poprawka dla posiadaczy konta premium, czasem występował problem z jego czytaniem. Zostało to naprawione.
Plany na przyszlosc:
- Wkrotce postaram sie zamienic aktualny zapis na mysql tak wiec problemy dotyczace lagow na serwerach hostingowanych przez serwery gier powinny sie skonczyc.
- Planuje ograniczyc ilosc funkcji znajdujacych sie w prethinku, te ktore wymagaja uzycia zostana przeniesione do specjalnej funkcji powolanej do tego tzn cmdplayer. W przyszlosci rowiez planuje calkowicie usunac funkcje prethink i zastapic ja taskiem z petla. Bedzie to owiele optymalniejsze rozwiazanie niz obecne.
Zapraszam do testow i oceniania, w razie jakis problemow pisac.