Skiny do broni
KubPitt
31.07.2015
Szukam pluginu, który dodaje nam np. Gdy mamy 100 zabitych z m4a1 dostajemy wtedy jakiś skin.
glut
31.07.2015
Coś takiego
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "glut" #define VERSION "1.0" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwM4A1",1); // jakiej broni dotyczy weapon_x } public plugin_precache(){ precache_model("models/p_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl precache_model("models/v_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl } public fwM4A1(wpn){ static iOwner; iOwner = pev(wpn,pev_owner); if(!(get_user_frags(iOwner) > 99)) return; // Jezeli nie ma wiecej niz 99 killi to zatrzyma dzialanie set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl }
A nazwy broni bierzesz stąd http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
// EDIT
Ale błąd Dzięki oeN. . No dawno nie robiłem i taki błąd zrobić....
Edited by glut, 31.07.2015 10:57.
oeN.
31.07.2015
glut, rozumiem że powracasz ale trochę... zepsułeś
Tak będzie lepiej, pobiera zabójstwa z ranku, nie z tabeli.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <csx> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "glut" #define VERSION "1.0" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwM4A1",1); // jakiej broni dotyczy weapon_x } public plugin_precache(){ precache_model("models/p_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl precache_model("models/v_nowe_m4a1.mdl"); // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl } public fwM4A1(wpn){ static iOwner; iOwner = pev(wpn,pev_owner); static stats[8], body[8]; get_user_stats(iOwner, stats, body); if(!(stats[0] > 99)) return; // Jezeli nie ma wiecej niz 99 killi to zatrzyma dzialanie set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku p_nazwamodelu.mdl set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowe_m4a1.mdl") // lokalizacja pliku v_nazwamodelu.mdl }
Druga sprawa, chyba źle go zrozumieliśmy... Jemu chodzi o 100 zabić z danej broni, w tym przypadku z M4A1. A do tego musiałbyś zrobić osobny plugin z osobnym zapisem zabójstw wszystkich broni. Coś jak Psychostats.
Edited by oeN., 31.07.2015 10:13.