#include <amxmodx>
#include <ColorChat>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Wymien Perk"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "QTM.Peyote"
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
new bool:blokada[33];
new bool:block=true;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /wymien", "MenuZamien");
register_clcmd("say /zamien", "MenuZamien");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
public MenuZamien(id)
{
new menu = menu_create("Menu Wymiany", "MenuZamien_handle");
menu_additem(menu, "Wymien Perk^n", "1", 0);
if(block) {
menu_additem(menu,"\yMozliwosc Wymiany \d[\rOdblokowana\d]","2",0)
}
else {
menu_additem(menu,"\yMozliwosc Wymiany \d[\rZablokowana\d]","3",0)
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public MenuZamien_handle(id, menu, item)
{
new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
ZamienPerk(id)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 2:
{
zablokuj(id)
block=!block;
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 3:
{
odblokuj(id)
block=!block;
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public zablokuj(id)
{
blokada[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x03 Zablokowales mozliwosc wymiany z toba perkami!");
}
public odblokuj(id)
{
blokada[id] = false;
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x03 Odblokowales mozliwosc wymiany z toba perkami");
}
public ZamienPerk(id)
{
new szText[128], szPerk[33];
new menu = menu_create("Zamien sie perkiem", "ZamienPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63);
cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(i), szPerk, 32);
format(szText, 127, "%s \r[Perk: %s]", nazwa_gracza, szPerk);
menu_additem(menu, szText, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
public cod_perk_changed(id)
{
dostal_przedmiot[id] = false;
}
public ZamienPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item])){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x03 Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]]){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x03 Wybrany gracz musi poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id]){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x03 Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item])){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x03 Wybrany gracz nie mam zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!cod_get_user_perk(id)){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x03 Nie masz zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_menu[128], nick[64];
get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem z %s:", nick)
new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien");
menu_additem(menu2, "Tak", nick);
menu_addblank(menu2, 0)
menu_additem(menu2, "Nie", nick);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(oddaj_id[item], menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_wymien(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
new id2 = get_user_index(data)
switch(item)
{
case 0:
{
new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2)
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id)
cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego);
cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego);
dostal_przedmiot[id2] = true;
dostal_przedmiot[id] = true;
new nazwa_dajacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x03 Wymieniles sie perkiem z %s.", data);
ColorChat(id2, GREEN, "[COD:MW3]^x03 Wymieniles sie perkiem z %s.", nazwa_dajacego)
}
case 1: ColorChat(id2, GREEN, "[COD:MW3]^x03 Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane perka.")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item]))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}