Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jaki najwiekszy lvl
Temat rozp.
` ManieK
, 26.09.2009 12:10
14 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.09.2009 12:10
Witam. Jaki jest najwiekszy lewel do uzyskania na najnowszej aktualnie wersji diablomoda.
#2
Napisano 26.09.2009 12:24
101 ale możesz zwiększyć/zmniejszyć
#3
Napisano 26.09.2009 12:26
w jaki sposób?
#4
Napisano 26.09.2009 13:07
Edtytując:
new LevelXP[101] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21 14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41 47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61 104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*101*/}oraz maxymalne ilości punktów:
public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<50){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<50){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<50){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = ((0.75*float(player_agility[id]))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<50){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }
#5
Napisano 04.10.2009 10:51
czyli zeby osiagnac maksymalnie 400 lvl potrzeba zmienic:
oraz
Czy dobrze edytowałem?
new LevelXP[401] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21 14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41 47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61 104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/}
oraz
public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<200){ player_point[id]-=1 player_intelligence[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<200){ player_point[id]-=1 player_strength[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<200){ player_point[id]-=1 player_agility[id]+=1 player_damreduction[id] = ((0.75*float(player_agility[id]))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<200){ player_point[id]-=1 player_dextery[id]+=1 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }
Czy dobrze edytowałem?
#6
Napisano 04.10.2009 11:11
new levelXP[401] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21 14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41 47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61 104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/}
To zmień tak żeby w 401 rzeczy tj najlepiej se wzór wymyśl wrzuć do MS Excel i sobie wygeneruj 401 komórek Bo tak jest źle
#7
Napisano 04.10.2009 11:32
yyy na czym ten wzór ma się opierac, bo po przeanalizowaniiu nic mi nie przychodzi do głowy
#8
Napisano 04.10.2009 12:14
Nic no chodzi o to, że musisz mieć 401 progów w tabeli expa więc jak chcesz żeby exp zdobywało się coraz ciężej to musisz wzór wymyślić
#9
Napisano 04.10.2009 12:53
Vertricus, może słyszałeś gdzieś o takim wzorze bo mi też by się przydał?
#10
Napisano 04.10.2009 13:11
Chodzi o to że w tym musi być 401 progów tj:
TAK ŻEBY BYŁO 401 I ONE MUSĄ IŚĆ po kolei dlatego albo bd wymyślał że co level dajesz tyle a tyle expa tak zeby więcej było albo sobie wymyślisz wzór i excel za ciebie wyliczy ile bd potrzebował gracz na następny poziom. Wzór nie jest konieczny ale ułatwi ci wymyślanie 401 progów o to mi caly czas chodzi i również o to, że w level[401] musi być 401 progów a nie tak jak napisał maniek.
new levelXP[401] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21 14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41 47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61 104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/ 183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*401*/}
TAK ŻEBY BYŁO 401 I ONE MUSĄ IŚĆ po kolei dlatego albo bd wymyślał że co level dajesz tyle a tyle expa tak zeby więcej było albo sobie wymyślisz wzór i excel za ciebie wyliczy ile bd potrzebował gracz na następny poziom. Wzór nie jest konieczny ale ułatwi ci wymyślanie 401 progów o to mi caly czas chodzi i również o to, że w level[401] musi być 401 progów a nie tak jak napisał maniek.
#11
Napisano 10.10.2009 20:52
Mam pytanie gdzie wkleic to zeby miec 200 lvl??
#12
Napisano 10.10.2009 21:19
do sma diablo i skompilować
#13
Napisano 10.10.2009 22:18
A dokladniej bo ciemny jestem w tych sprawach
#14
Napisano 03.11.2009 01:14
do sma diablo i skompilować
mógł bys mi to zrobic na 401 lvli i 200 punktów?
bo chcialbym zebys mi all zrobic
proszę cie dam pomógł
#15
Napisano 10.11.2009 16:19
A ja proszę o male wskazówki co do max lvl 401. Chciałbym aby klasy mialy max 200 inteligencji i żeby nie bygowało:
łowcę - kusza (efekt karabinu) - najlepiej zeby strzayly przy 200int byly co 2 sekundy. Słyszałem ze na wiekszej int blokuja sie granaty
Barbarzynca - przy wiekszej inteligencji budują się tarczy przez co jest nie smiertelny
mag - cos jest z pociskami tez efekt karabinu i cos slyszalem ze one lecza
Reasumując tak zeby dac max 200int i zeby wszystko dzialalo propocjonalnie jak przy 50int.
Dorzucam .sma
Proszę o wskazówki
łowcę - kusza (efekt karabinu) - najlepiej zeby strzayly przy 200int byly co 2 sekundy. Słyszałem ze na wiekszej int blokuja sie granaty
Barbarzynca - przy wiekszej inteligencji budują się tarczy przez co jest nie smiertelny
mag - cos jest z pociskami tez efekt karabinu i cos slyszalem ze one lecza
Reasumując tak zeby dac max 200int i zeby wszystko dzialalo propocjonalnie jak przy 50int.
Dorzucam .sma
Proszę o wskazówki
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych