←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Blokada perku w klasie.

  • +
  • -
Gatki - zdjęcie Gatki 19.07.2015

Witam, mam problem próbuje zablokowac kilka perków na jednej klasie ale mi to nie wychodzi proszę o pomoc!! :]

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <amxmisc>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	{
	if(cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("Dash") || cod_get_user_perk(id) == cod_get_perkid("PERK"))
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

TEN UP :P

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
				
        return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Gatki edytował ten post 19.07.2015 23:49
Odpowiedz

^Szeregowy^ - zdjęcie ^Szeregowy^ 20.07.2015

To sie blokuje w danym perku a nie w klasie xD 

 

http://amxx.pl/topic...kowanie-perków/

Odpowiedz

  • +
  • -
Gatki - zdjęcie Gatki 22.07.2015

Czytalem ale chcialem zrobic inaczej, szybciej a tak trzebaby kazdy perk z osobna :/

Odpowiedz