←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Modyfikacja
[ROZWIĄZANE] Dodanie modelu awp do pluginu


Najlepsza odpowiedź Rivit 16.07.2015 14:13

Jak już piszesz kod to wstaw normalnie, bo jak to czytam to mnie trafia...

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include fakemeta
#include hamsandwich

#define m_pPlayer 41

public plugin_init()
{
	register_plugin("Modele", "1.0", "riviT")

	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "fwHamItemDeployPost", 1)
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwHamItemDeployPost", 1)
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "fwHamItemDeployPost", 1)
}
 
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
	precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
	precache_model("models/vip/v_awp.mdl");
}
 
public fwHamItemDeployPost(ent)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4);
	
	if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return;
	
	switch(cs_get_weapon_id(ent))
	{
		case CSW_M4A1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
		case CSW_AK47: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
		case CSW_AWP: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_awp.mdl")
	}
}
Przejdź do postu
Zablokowany

michal7840 - zdjęcie michal7840 15.07.2015

Witam, posiadam plugin na podmianę modeli dla ak47 i m4a1, próbowałem sam dodać jeszcze AWP do tego pluginu lecz plugin wtedy nie działa. Czy mógłby mi ktoś dodać tą awp do pluginu? Dodam jeszcze że plugin jest zrobiony na flagę "t" ponieważ te modele są tylko dla vipa.

#include <amxmodx>

#include <cstrike>
#include <engine>
 
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
 
 
public plugin_init(){
register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")
 
// nasluchiwacze
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}
 
public plugin_precache(){
// Wczytanie modeli broni
 
       precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
 
 
}
 
public CurWeapon(id)
{
 
new weapon = read_data(2);
 
 
 
if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
 
}
 
 
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

Użytkownik michal7840 edytował ten post 15.07.2015 22:54
Odpowiedz

^Szeregowy^ - zdjęcie ^Szeregowy^ 16.07.2015

 

#include <amxmodx>
 
#include <cstrike>
#include <engine>
 
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
 
 
public plugin_init(){
register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")
 
// nasluchiwacze
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}
 
public plugin_precache(){
// Wczytanie modeli broni
 
       precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
precache_model("models/vip/v_awpvip3.mdl");
 
 
}
 
public CurWeapon(id)
{
 
new weapon = read_data(2);
 
 
 
if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
 
}
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl")
 
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 
Odpowiedz

michal7840 - zdjęcie michal7840 16.07.2015

 

 

#include <amxmodx>
 
#include <cstrike>
#include <engine>
 
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
 
 
public plugin_init(){
register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")
 
// nasluchiwacze
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}
 
public plugin_precache(){
// Wczytanie modeli broni
 
       precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
precache_model("models/vip/v_awpvip3.mdl");
 
 
}
 
public CurWeapon(id)
{
 
new weapon = read_data(2);
 
 
 
if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
 
}
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl")
 
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

 

 

Dodałeś dwa razy CSW_M4A1 ale poprawiłem na CSW_AWP, ale i tak nie działa, nawet ak47 i m4a1 które wcześniej działały, teraz nie działają.

Słyszałem że można zrobić ten plugin przy użyciu hamsandwich, ale nie wiem jak.

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Rivit - zdjęcie Rivit 16.07.2015

Jak już piszesz kod to wstaw normalnie, bo jak to czytam to mnie trafia...

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include fakemeta
#include hamsandwich

#define m_pPlayer 41

public plugin_init()
{
	register_plugin("Modele", "1.0", "riviT")

	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "fwHamItemDeployPost", 1)
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwHamItemDeployPost", 1)
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "fwHamItemDeployPost", 1)
}
 
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
	precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
	precache_model("models/vip/v_awp.mdl");
}
 
public fwHamItemDeployPost(ent)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4);
	
	if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return;
	
	switch(cs_get_weapon_id(ent))
	{
		case CSW_M4A1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
		case CSW_AK47: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
		case CSW_AWP: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_awp.mdl")
	}
}
Odpowiedz

michal7840 - zdjęcie michal7840 16.07.2015

Dzięki, działa. A jak dodać to tego modele p i w?

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 16.07.2015

Na przykładzie:

case CSW_M4A1:
{
    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/vip/p_m4a1vip2.mdl")
}

Pamiętaj, aby sprecachować model jak go używasz!!

 

 

Co do w_ to jest to taki model, który widzimy po wyrzuceniu na ziemię, można to zrobić przez FM_SetModel czy jakoś tak...

 

Ale to dziwnie będzie jak w_ na flage będzie..

 

O, zerknij sb w GHW_Weapon_Replacement, tam może będzie to do zmiany w_

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 16.07.2015

Klikajac w te wypowiedz uzyskac odpowiedz na wszystkie nurtujace cie pytania.

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 16.07.2015

Tak, tylko, że tam jest to robione przez CurWeapon, a ono się nie wykonuje tylko przy zmianie broni w przeciwieństwie do Ham_Item_Deploy

Odpowiedz

michal7840 - zdjęcie michal7840 16.07.2015

Dziękuje, kod TibacK działa :)

 

Można zamknąć.

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 21.07.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Udostępnij Udostępnij
Zablokowany