[ROZWIĄZANE] Dodanie modelu awp do pluginu
Najlepsza odpowiedź Rivit 16.07.2015 14:13
Jak już piszesz kod to wstaw normalnie, bo jak to czytam to mnie trafia...
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include fakemeta #include hamsandwich #define m_pPlayer 41 public plugin_init() { register_plugin("Modele", "1.0", "riviT") RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "fwHamItemDeployPost", 1) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwHamItemDeployPost", 1) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "fwHamItemDeployPost", 1) } public plugin_precache() { precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl"); precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl"); precache_model("models/vip/v_awp.mdl"); } public fwHamItemDeployPost(ent) { static id; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4); if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return; switch(cs_get_weapon_id(ent)) { case CSW_M4A1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl") case CSW_AK47: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_ak47vip.mdl") case CSW_AWP: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_awp.mdl") } }Przejdź do postu
michal7840 15.07.2015
Witam, posiadam plugin na podmianę modeli dla ak47 i m4a1, próbowałem sam dodać jeszcze AWP do tego pluginu lecz plugin wtedy nie działa. Czy mógłby mi ktoś dodać tą awp do pluginu? Dodam jeszcze że plugin jest zrobiony na flagę "t" ponieważ te modele są tylko dla vipa.
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <engine> #define FLAGA ADMIN_LEVEL_H public plugin_init(){ register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl") // nasluchiwacze register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1"); } public plugin_precache(){ // Wczytanie modeli broni precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl"); precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl") } if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl") } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Użytkownik michal7840 edytował ten post 15.07.2015 22:54
^Szeregowy^ 16.07.2015
#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <engine>#define FLAGA ADMIN_LEVEL_Hpublic plugin_init(){register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")// nasluchiwaczeregister_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");}public plugin_precache(){// Wczytanie modeli broniprecache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");precache_model("models/vip/v_awpvip3.mdl");}public CurWeapon(id){new weapon = read_data(2);if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA)){entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")}if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA)){entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")}if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA)){entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl")}}/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }*/
michal7840 16.07.2015
#include <amxmodx>#include <cstrike>#include <engine>#define FLAGA ADMIN_LEVEL_Hpublic plugin_init(){register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")// nasluchiwaczeregister_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");}public plugin_precache(){// Wczytanie modeli broniprecache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");precache_model("models/vip/v_awpvip3.mdl");}public CurWeapon(id){new weapon = read_data(2);if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA)){entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")}if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA)){entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")}if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA)){entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl")}}/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }*/
Dodałeś dwa razy CSW_M4A1 ale poprawiłem na CSW_AWP, ale i tak nie działa, nawet ak47 i m4a1 które wcześniej działały, teraz nie działają.
Słyszałem że można zrobić ten plugin przy użyciu hamsandwich, ale nie wiem jak.
Najlepsza odpowiedź
Rivit
16.07.2015
Jak już piszesz kod to wstaw normalnie, bo jak to czytam to mnie trafia...
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include fakemeta #include hamsandwich #define m_pPlayer 41 public plugin_init() { register_plugin("Modele", "1.0", "riviT") RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "fwHamItemDeployPost", 1) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwHamItemDeployPost", 1) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "fwHamItemDeployPost", 1) } public plugin_precache() { precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl"); precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl"); precache_model("models/vip/v_awp.mdl"); } public fwHamItemDeployPost(ent) { static id; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4); if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return; switch(cs_get_weapon_id(ent)) { case CSW_M4A1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl") case CSW_AK47: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_ak47vip.mdl") case CSW_AWP: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_awp.mdl") } }
Rivit
16.07.2015
Na przykładzie:
case CSW_M4A1: { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/vip/p_m4a1vip2.mdl") }
Pamiętaj, aby sprecachować model jak go używasz!!
Co do w_ to jest to taki model, który widzimy po wyrzuceniu na ziemię, można to zrobić przez FM_SetModel czy jakoś tak...
Ale to dziwnie będzie jak w_ na flage będzie..
O, zerknij sb w GHW_Weapon_Replacement, tam może będzie to do zmiany w_
Linux'
16.07.2015
Rivit
16.07.2015
Tak, tylko, że tam jest to robione przez CurWeapon, a ono się nie wykonuje tylko przy zmianie broni w przeciwieństwie do Ham_Item_Deploy
MAGNET
21.07.2015
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL