Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie

Problem z pluginem amx_blink. (WA呕NE)


  • Nie mo偶esz napisa膰 tematu
  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 okajtek1

    Pomocny

  • U偶ytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Post贸w:71
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 15.07.2015 10:51

Witam. Mam 2 problemy z pluginem amx_blink. Ot贸偶 nie mog臋 doda膰 do niego d藕wi臋ku , jeden z u偶ytkownik贸w pom贸g艂 mi , jednak dalej to nie dzia艂a艂o , a drugi problem jest taki , 偶e chcia艂bym zrobi膰 by mo偶na by艂o teleportowa膰 si臋 co 5 sekund i doda膰 jaki艣 kolorek do tego teleportowania , tzn. 偶eby to by艂o jakie艣 widoczne. I jak to te偶 doda膰? Zasypi臋 plusikami i wszystkim co si臋 da za pomoc. I takie pytanie , czy macie jaki艣 skrypt na latanie? Tzn. co艣 w stylu jetpacka , tylko po prostu bez 偶adnych rakiet , tylko latanie. A i tu macie kod tego amx_blink z dodaniem muzyki do tego, co jest 藕le?

 


//------------------------------------------------------
// Admin Blink
// Stolen mostly from code by scoutPractice and jtp10181
//------------------------------------------------------
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
new g_szSound[] = "sound/teleport.mp3";

public plugin_init()
{
    register_plugin("Admin Blink","1.0","scoutPractice")
    register_clcmd("amx_blink", "admin_blink", ADMIN_USER," - Blink to location")
}


new checkCount[33]
new blinkSpot[33][3]
new origBlinkSpot[33][3]
new g_lastPosition[33][3]

public admin_blink(id,level,cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,1)) return PLUGIN_HANDLED


    get_user_origin(id,blinkSpot[id],3)
    origBlinkSpot[id][0] = blinkSpot[id][0]
    origBlinkSpot[id][1] = blinkSpot[id][1]
    origBlinkSpot[id][2] = blinkSpot[id][2]

    blinkSpot[id][2] += 45
    set_user_origin(id,blinkSpot[id])
    checkCount[id] = 1
    positionChangeTimer(id)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public positionChangeTimer(id)
{
    if (!is_user_alive(id)) return
    

    new Float:velocity[3]
    get_user_origin(id, g_lastPosition[id])

    entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    if ( velocity[0] == 0.0 && velocity[1] == 0.0 && velocity[2] ) {
        velocity[0] = 50.0
        velocity[1] = 50.0
        entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    }

    set_task(0.1,"positionChangeCheck",id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public positionChangeCheck(id)
{
    if (!is_user_alive(id)) return

    new origin[3]
    get_user_origin(id, origin)

    if ( g_lastPosition[id][0] == origin[0] && g_lastPosition[id][1] == origin[1] && g_lastPosition[id][2] == origin[2]) {
        switch(checkCount[id]) {
            case 0 : blink_movecheck(id, 0, 0, 0)            // Original
            case 1 : blink_movecheck(id, 0, 0, 80)            // Up
            case 2 : blink_movecheck(id, 0, 0, -110)        // Down
            case 3 : blink_movecheck(id, 0, 30, 0)            // Forward
            case 4 : blink_movecheck(id, 0, -30, 0)            // Back
            case 5 : blink_movecheck(id, -30, 0, 0)            // Left
            case 6 : blink_movecheck(id, 30, 0, 0)            // Right
            case 7 : blink_movecheck(id, -30, 30, 0)        // Forward-Left
            case 8 : blink_movecheck(id, 30, 30, 0)            // Forward-Right
            case 9 : blink_movecheck(id, -30, -30, 0)        // Back-Left
            case 10: blink_movecheck(id, 30, -30, 0)        // Back-Right
            case 11: blink_movecheck(id, 0, 30, 60)            // Up-Forward
            case 12: blink_movecheck(id, 0, 30, -110)        // Down-Forward
            case 13: blink_movecheck(id, 0, -30, 60)        // Up-Back
            case 14: blink_movecheck(id, 0, -30, -110)        // Down-Back
            case 15: blink_movecheck(id, -30, 0, 60)        // Up-Left
            case 16: blink_movecheck(id, 30, 0, 60)            // Up-Right
            case 17: blink_movecheck(id, -30, 0, -110)        // Down-Left
            case 18: blink_movecheck(id, 30, 0, -110)        // Down-Right
            default: user_kill(id)
        }
        return
    }
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public blink_movecheck(id, mX, mY, mZ)
{
    blinkSpot[id][0] = origBlinkSpot[id][0] + mX

    blinkSpot[id][1] = origBlinkSpot[id][1] + mY

    blinkSpot[id][2] = origBlinkSpot[id][2] + mZ

    set_user_origin(id,blinkSpot[id])
    checkCount[id]++
    positionChangeTimer(id)
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public plugin_precache()
{    

precache_sound(g_szSound);
}
//----------------------------------------------------------------------------------------------
public client_connect(id)
{
client_cmd(id, "spk %s", g_szSound);
}

 


  • +
  • -
  • 0




U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych