←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dodanie fragów graczowi oraz do ranku.

  • +
  • -
oeN.'s Photo oeN. 14.07.2015

Witam,

 

Potrzebuję informacji jak w najlepszy sposób dodać graczowi X fragi do tabeli oraz do ranku (set_user_frags dodaje tylko do tabeli).

Quote

  • +
  • -
Linux''s Photo Linux' 14.07.2015

To tak nie dziala jezeli chodzi o rank. Trzeba by przerobic plugin od statsow tak by dalo sie modyfikowac zapis odpowiednia komenda i tam wprowadzasz zmiany dotyczace zabic/dedow itp itd.

Quote

  • +
  • -
oeN.'s Photo oeN. 14.07.2015

Czyli wystarczyłoby w pluginie od ranku dodać natyw przejmujący ilość zabójstw gracza i tym natywem się posłużyć w innym pluginie? Hmm.. Muszę to spróbować :D


Edited by oeN., 14.07.2015 19:33.
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 15.07.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote

  • +
  • -
GwynBleidD's Photo GwynBleidD 15.07.2015


To tak nie dziala jezeli chodzi o rank. Trzeba by przerobic plugin od statsow tak by dalo sie modyfikowac zapis odpowiednia komenda i tam wprowadzasz zmiany dotyczace zabic/dedow itp itd.

 


Czyli wystarczyłoby w pluginie od ranku dodać natyw przejmujący ilość zabójstw gracza i tym natywem się posłużyć w innym pluginie? Hmm.. Muszę to spróbować :D

 

Powodzenia w szukaniu pluginu od ranku :)

 

Pluginy miscstats, statsx i csstats służą wyłącznie do wyświetlania rankingu (i ewentualnego zliczania dodatkowych statystyk jak to, który team w danej rundzie był lepszy). Za właściwe zliczanie statystyk odpowiedzialny jest moduł CSX.

 

Sam moduł oferuje 3 natywy: custom_weapon_add, custom_weapon_dmg i custom_weapon_shot. Rejestrując swój "damage" jako custom weapon możesz następnie przekazywać do csx odpowiedni damage.

 

Innej metody nie ma.

Quote

  • +
  • -
oeN.'s Photo oeN. 15.07.2015


Powodzenia w szukaniu pluginu od ranku :)

Właśnie się skapłem, dlatego zgłosiłeś temat do zamknięcia :D Nie ma lipy, tego nie ogarne. Spodziewałem się łatwego rozwiązania ale nic z tego nie wyjdzie.


Edited by oeN., 15.07.2015 17:10.
Quote

  • +
  • -
GwynBleidD's Photo GwynBleidD 15.07.2015

Ależ da się to ogarnąć, wystarczy przeanalizować w jaki sposób moduł łapie zabójstwa i wstrzelić się tak, by to wyłapał.

Quote

  • +
  • -
GwynBleidD's Photo GwynBleidD 20.07.2015

Gdzieś mi się obiło o uszy, że Ham_AddPoints dodaje fraga również w rankingu :)

Quote

  • +
  • -
Jcr's Photo Jcr 20.07.2015

Gdzieś mi się obiło o uszy, że Ham_AddPoints dodaje fraga również w rankingu :)

 

Właśnie to sprawdziłem, niestety zmienia staty tylko w tabeli.

Nie dodaje fragów ani w BF2 ani w /top15

ExecuteHamB(Ham_AddPoints, id, 1, true)

id = index gracza

1 = ilość fragów

true = czy wynik w tabeli może być ujemny

Quote

  • +
  • -
Asiap's Photo Asiap 20.07.2015

dodaje do statystyk csstats a do bf2 odpda bo ma calkowity inny zapis

Quote

  • +
  • -
GwynBleidD's Photo GwynBleidD 21.07.2015

Dla bf2 ten sposób nie zadziała, bf2 łapie zabójstwo, csstats moment dodania fraga do tabeli. Ale bf2 da się oszukać prościej, choćby komendą:

bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.

Możliwe, że istnieje też jakiś natyw do tej operacji, przeglądnij źródła bf2 :)

Quote

  • +
  • -
Jcr's Photo Jcr 21.07.2015

Nie ma co tak kombinować, zrobi się dla bf2 a nie będzie działać gdzie indziej, trzeba znaleźć uniwersalną metodę która doda score tak jakby się kogoś zabiło :)

Quote

  • +
  • -
GwynBleidD's Photo GwynBleidD 21.07.2015

Uniwersalnej metody nie ma! Przynajmniej nie w kontekście który masz na myśli.

 

Jeśli chcesz uniwersalną metodę - użyj obu na raz, osobno dla bf2 i osobno dla zwykłego rankingu.

Quote

  • +
  • -
Jcr's Photo Jcr 21.07.2015

Uniwersalnej metody nie ma! Przynajmniej nie w kontekście który masz na myśli.

 

Jeśli chcesz uniwersalną metodę - użyj obu na raz, osobno dla bf2 i osobno dla zwykłego rankingu.

 

No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktów :)

Quote

  • +
  • -
oeN.'s Photo oeN. 21.07.2015

Łatwiej by było gdyby csstats przechowywało fragi w zmiennej którą można zwrócić poprzez natyw a tak to lipa...

Jest jeszcze opcja zrobić własne statystyki i na nich się wzorować zamiast csstats :D Takie głupie rozwiązanie.


Edited by oeN., 21.07.2015 21:38.
Quote

  • +
  • -
GwynBleidD's Photo GwynBleidD 22.07.2015


No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktów :)

Za bardzo się rozmarzyłeś...

 

Każdy plugin w inny sposób wykrywa moment zdobycia fraga, czasem w zależności od potrzeb. Możemy wykrywać logevent, death_msg, dodanie do tabeli fraga, damage, być może nawet animację lub ramkę informującą umierającego gracza, że właśnie umarł. Dlaczego mówię tu o doboru sposobu w zależności od potrzeb? Niektóre pluginy celowo uwzględniają również fragi bonusowe, dodane za wybuch bomby, odprowadzenie zakładników itp, niektóre pluginy celowo to pomijają, a jeszcze innym jest to wielce obojętne. Niektóre pluginy zwracają uwagę na to, jaka broń została użyta, jaki damage został zadany, kto jest atakującym, kto jest atakowanym i można tak wymieniać, wymieniać, wymieniać... Każdy z eventów działa inaczej i reaguje na inny składnik cyklu zdobycia fraga.

 

Więc żeby znaleźć uniwersalną metodę, musiałbyś odtworzyć idealnie wszystko co następuje przy zdobyciu fraga, prawdopodobnie łącznie z faktycznym uśmierceniem gracza, bo niektórych eventów w silniku HLDS nie da się zasymulować. Dlatego plugin dodający flagi powinien być dostosowany do tego, jak działa mod z którym powinien być kompatybilny. Chcesz zachować kompatybilność ze wszystkimi? Sprawdź po kolei w jaki sposób jest wyłapywany frag w każdym z modów, ewentualnie poszukaj możliwości dodania fraga w danym modzie ręcznie (np przez komendę, natyw itp tak jak to ma miejsce w bf2). Tu nie ma drogi na skróty.

Quote

  • +
  • -
Jcr's Photo Jcr 27.07.2015

 


No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktów :)

Za bardzo się rozmarzyłeś...

 

Każdy plugin w inny sposób wykrywa moment zdobycia fraga, czasem w zależności od potrzeb. Możemy wykrywać logevent, death_msg, dodanie do tabeli fraga, damage, być może nawet animację lub ramkę informującą umierającego gracza, że właśnie umarł. Dlaczego mówię tu o doboru sposobu w zależności od potrzeb? Niektóre pluginy celowo uwzględniają również fragi bonusowe, dodane za wybuch bomby, odprowadzenie zakładników itp, niektóre pluginy celowo to pomijają, a jeszcze innym jest to wielce obojętne. Niektóre pluginy zwracają uwagę na to, jaka broń została użyta, jaki damage został zadany, kto jest atakującym, kto jest atakowanym i można tak wymieniać, wymieniać, wymieniać... Każdy z eventów działa inaczej i reaguje na inny składnik cyklu zdobycia fraga.

 

Więc żeby znaleźć uniwersalną metodę, musiałbyś odtworzyć idealnie wszystko co następuje przy zdobyciu fraga, prawdopodobnie łącznie z faktycznym uśmierceniem gracza, bo niektórych eventów w silniku HLDS nie da się zasymulować. Dlatego plugin dodający flagi powinien być dostosowany do tego, jak działa mod z którym powinien być kompatybilny. Chcesz zachować kompatybilność ze wszystkimi? Sprawdź po kolei w jaki sposób jest wyłapywany frag w każdym z modów, ewentualnie poszukaj możliwości dodania fraga w danym modzie ręcznie (np przez komendę, natyw itp tak jak to ma miejsce w bf2). Tu nie ma drogi na skróty.

 

 

Dlatego napisałem, że z każdego tego moda, trzeba wyciągnać specyficzne eventy od fragów...
 

Quote