Witam,
Potrzebuję informacji jak w najlepszy sposób dodać graczowi X fragi do tabeli oraz do ranku (set_user_frags dodaje tylko do tabeli).
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 14.07.2015 17:48
Witam,
Potrzebuję informacji jak w najlepszy sposób dodać graczowi X fragi do tabeli oraz do ranku (set_user_frags dodaje tylko do tabeli).
Napisano 14.07.2015 18:41
Napisano 14.07.2015 19:33
Czyli wystarczyłoby w pluginie od ranku dodać natyw przejmujący ilość zabójstw gracza i tym natywem się posłużyć w innym pluginie? Hmm.. Muszę to spróbować
Użytkownik oeN. edytował ten post 14.07.2015 19:33
Napisano 15.07.2015 07:54
Napisano 15.07.2015 12:33
To tak nie dziala jezeli chodzi o rank. Trzeba by przerobic plugin od statsow tak by dalo sie modyfikowac zapis odpowiednia komenda i tam wprowadzasz zmiany dotyczace zabic/dedow itp itd.
Czyli wystarczyłoby w pluginie od ranku dodać natyw przejmujący ilość zabójstw gracza i tym natywem się posłużyć w innym pluginie? Hmm.. Muszę to spróbować
Powodzenia w szukaniu pluginu od ranku
Pluginy miscstats, statsx i csstats służą wyłącznie do wyświetlania rankingu (i ewentualnego zliczania dodatkowych statystyk jak to, który team w danej rundzie był lepszy). Za właściwe zliczanie statystyk odpowiedzialny jest moduł CSX.
Sam moduł oferuje 3 natywy: custom_weapon_add, custom_weapon_dmg i custom_weapon_shot. Rejestrując swój "damage" jako custom weapon możesz następnie przekazywać do csx odpowiedni damage.
Innej metody nie ma.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Napisano 15.07.2015 17:10
Powodzenia w szukaniu pluginu od ranku
Właśnie się skapłem, dlatego zgłosiłeś temat do zamknięcia Nie ma lipy, tego nie ogarne. Spodziewałem się łatwego rozwiązania ale nic z tego nie wyjdzie.
Użytkownik oeN. edytował ten post 15.07.2015 17:10
Napisano 15.07.2015 17:38
Ależ da się to ogarnąć, wystarczy przeanalizować w jaki sposób moduł łapie zabójstwa i wstrzelić się tak, by to wyłapał.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Napisano 20.07.2015 18:14
Gdzieś mi się obiło o uszy, że Ham_AddPoints dodaje fraga również w rankingu
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Napisano 20.07.2015 21:40
Gdzieś mi się obiło o uszy, że Ham_AddPoints dodaje fraga również w rankingu
Właśnie to sprawdziłem, niestety zmienia staty tylko w tabeli.
Nie dodaje fragów ani w BF2 ani w /top15
ExecuteHamB(Ham_AddPoints, id, 1, true)
id = index gracza
1 = ilość fragów
true = czy wynik w tabeli może być ujemny
Napisano 20.07.2015 22:29
dodaje do statystyk csstats a do bf2 odpda bo ma calkowity inny zapis
Napisano 21.07.2015 08:41
Dla bf2 ten sposób nie zadziała, bf2 łapie zabójstwo, csstats moment dodania fraga do tabeli. Ale bf2 da się oszukać prościej, choćby komendą:
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.
Możliwe, że istnieje też jakiś natyw do tej operacji, przeglądnij źródła bf2
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Napisano 21.07.2015 08:48
Nie ma co tak kombinować, zrobi się dla bf2 a nie będzie działać gdzie indziej, trzeba znaleźć uniwersalną metodę która doda score tak jakby się kogoś zabiło
Napisano 21.07.2015 12:06
Uniwersalnej metody nie ma! Przynajmniej nie w kontekście który masz na myśli.
Jeśli chcesz uniwersalną metodę - użyj obu na raz, osobno dla bf2 i osobno dla zwykłego rankingu.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Napisano 21.07.2015 19:56
Uniwersalnej metody nie ma! Przynajmniej nie w kontekście który masz na myśli.
Jeśli chcesz uniwersalną metodę - użyj obu na raz, osobno dla bf2 i osobno dla zwykłego rankingu.
No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktów
Napisano 21.07.2015 21:37
Łatwiej by było gdyby csstats przechowywało fragi w zmiennej którą można zwrócić poprzez natyw a tak to lipa...
Jest jeszcze opcja zrobić własne statystyki i na nich się wzorować zamiast csstats Takie głupie rozwiązanie.
Użytkownik oeN. edytował ten post 21.07.2015 21:38
Napisano 22.07.2015 15:50
No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktów
Za bardzo się rozmarzyłeś...
Każdy plugin w inny sposób wykrywa moment zdobycia fraga, czasem w zależności od potrzeb. Możemy wykrywać logevent, death_msg, dodanie do tabeli fraga, damage, być może nawet animację lub ramkę informującą umierającego gracza, że właśnie umarł. Dlaczego mówię tu o doboru sposobu w zależności od potrzeb? Niektóre pluginy celowo uwzględniają również fragi bonusowe, dodane za wybuch bomby, odprowadzenie zakładników itp, niektóre pluginy celowo to pomijają, a jeszcze innym jest to wielce obojętne. Niektóre pluginy zwracają uwagę na to, jaka broń została użyta, jaki damage został zadany, kto jest atakującym, kto jest atakowanym i można tak wymieniać, wymieniać, wymieniać... Każdy z eventów działa inaczej i reaguje na inny składnik cyklu zdobycia fraga.
Więc żeby znaleźć uniwersalną metodę, musiałbyś odtworzyć idealnie wszystko co następuje przy zdobyciu fraga, prawdopodobnie łącznie z faktycznym uśmierceniem gracza, bo niektórych eventów w silniku HLDS nie da się zasymulować. Dlatego plugin dodający flagi powinien być dostosowany do tego, jak działa mod z którym powinien być kompatybilny. Chcesz zachować kompatybilność ze wszystkimi? Sprawdź po kolei w jaki sposób jest wyłapywany frag w każdym z modów, ewentualnie poszukaj możliwości dodania fraga w danym modzie ręcznie (np przez komendę, natyw itp tak jak to ma miejsce w bf2). Tu nie ma drogi na skróty.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
Napisano 27.07.2015 11:16
No trzeba by wyciągnąć z csstats, zwykłej tabeli, bf2, diablo, coda, deathruna, jailbrake, war3ft i wielu innych modów wszystko od dodawania punktówZa bardzo się rozmarzyłeś...
Każdy plugin w inny sposób wykrywa moment zdobycia fraga, czasem w zależności od potrzeb. Możemy wykrywać logevent, death_msg, dodanie do tabeli fraga, damage, być może nawet animację lub ramkę informującą umierającego gracza, że właśnie umarł. Dlaczego mówię tu o doboru sposobu w zależności od potrzeb? Niektóre pluginy celowo uwzględniają również fragi bonusowe, dodane za wybuch bomby, odprowadzenie zakładników itp, niektóre pluginy celowo to pomijają, a jeszcze innym jest to wielce obojętne. Niektóre pluginy zwracają uwagę na to, jaka broń została użyta, jaki damage został zadany, kto jest atakującym, kto jest atakowanym i można tak wymieniać, wymieniać, wymieniać... Każdy z eventów działa inaczej i reaguje na inny składnik cyklu zdobycia fraga.
Więc żeby znaleźć uniwersalną metodę, musiałbyś odtworzyć idealnie wszystko co następuje przy zdobyciu fraga, prawdopodobnie łącznie z faktycznym uśmierceniem gracza, bo niektórych eventów w silniku HLDS nie da się zasymulować. Dlatego plugin dodający flagi powinien być dostosowany do tego, jak działa mod z którym powinien być kompatybilny. Chcesz zachować kompatybilność ze wszystkimi? Sprawdź po kolei w jaki sposób jest wyłapywany frag w każdym z modów, ewentualnie poszukaj możliwości dodania fraga w danym modzie ręcznie (np przez komendę, natyw itp tak jak to ma miejsce w bf2). Tu nie ma drogi na skróty.
Dlatego napisałem, że z każdego tego moda, trzeba wyciągnać specyficzne eventy od fragów...
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych