Zmiana modelu FD ?
FaRciu 14.07.2015
Siema.
Mam pytanie czy jest możliwość zmiany modelu FreeDay i Poszukiwanego ?
Posiadam wersje Cypis 1.0.6
Linux'
14.07.2015
Siema.
Mam pytanie czy jest możliwość zmiany modelu FreeDay i Poszukiwanego ?
Posiadam wersje Cypis 1.0.6
Zawsze istnieje taka mozliwosc. Jak podasz sma./link do silnika to pomoge.
Linux'
14.07.2015
Model wieznia:
models/player/poszukiwany/poszukiwany.mdl
Model straznika:
models/player/straznik/straznik.mdl
Swoja droga dawno juz nie widzialem takiej ilosci bledow podczas kompilacji. Pozwolilem sobie na poprawe.
Załączone pliki
Wielkie Jol
15.07.2015
Za poszukiwanego odpowiada ten fragment w kodzie:
AddPoszukiwany(attacker) { if(contain(szPoszukiwani, nazwa_gracza[attacker]) == -1) { new szTemp[512]; formatex(szTemp, charsmax(szTemp), "^n %s%s", nazwa_gracza[attacker], szPoszukiwani); copy(szPoszukiwani, charsmax(szPoszukiwani), szTemp); set_pev(attacker, pev_body, 4); set_user_rendering(attacker, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 30); } if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ)) remove_task(ID_DZWIEK_POSZ); dzwiek_poszukiwany(); set_task(1.0, "dzwiek_poszukiwany", ID_DZWIEK_POSZ, .flags="a", .repeat=9); }
To odpowiada za zmiane modelu
set_pev(attacker, pev_body, 4);
Usuwasz ten kod.
A więc musisz poinformować serwer, że będziesz korzystać z nowego modelu, czyli go zprecachować,
Jeżeli już to zrobisz, ustawiasz graczowi model np. za pomocą cs_set_player_model.
Potem w del_poszukiwany ustawiasz mu model podstawowy, czyli tam za pomocą tego kodu co wyżej(set_pev), z tym wyjątkiem, że używasz odpowiedniego submodelu.
Errorek :P
15.07.2015
Aby ustawić model poszukiwanego musisz zmienić model więźnia (ponieważ silnik pobiera model więźnia jako całość 1 model) tak jak w standardowym modelu))
Więc jeżeli chcesz ustawić new model poszukiwanego musisz zmienić najpierw ściężkę w silniku
case CS_TEAM_T:
{
gTeam[id] = 1;
cs_set_player_model(id, "wiezien_cypis");
set_pev(id, pev_body, random(3));
AddArray(id, WSZYSCY);
AddArray(id, ZYWI);
}
A nastepnie
AddPoszukiwany(attacker)
{
if(contain(szPoszukiwani, nazwa_gracza[attacker]) == -1)
{
new szTemp[512];
formatex(szTemp, charsmax(szTemp), "^n %s%s", nazwa_gracza[attacker], szPoszukiwani);
copy(szPoszukiwani, charsmax(szPoszukiwani), szTemp);
set_pev(attacker, pev_body, 4);
set_user_rendering(attacker, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 30);
}
if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
dzwiek_poszukiwany();
set_task(1.0, "dzwiek_poszukiwany", ID_DZWIEK_POSZ, .flags="a", .repeat=9);
}
Ten zapis odpowiada za prawidłowe przydzielenie skina dla poszukiwanego
set_pev(attacker, pev_body, 4);