←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

JailBreak
Zmiana modelu FD ?

FaRciu - zdjęcie FaRciu 14.07.2015

Siema.
Mam pytanie czy jest możliwość zmiany modelu FreeDay i Poszukiwanego ?
Posiadam wersje Cypis 1.0.6

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 14.07.2015

Siema.
Mam pytanie czy jest możliwość zmiany modelu FreeDay i Poszukiwanego ?
Posiadam wersje Cypis 1.0.6

 

Zawsze istnieje taka mozliwosc. Jak podasz sma./link do silnika to pomoge.

Odpowiedz

FaRciu - zdjęcie FaRciu 14.07.2015

proszę

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 14.07.2015

Model wieznia:

models/player/poszukiwany/poszukiwany.mdl

Model straznika:

models/player/straznik/straznik.mdl

Swoja droga dawno juz nie widzialem takiej ilosci bledow podczas kompilacji. Pozwolilem sobie na poprawe.

 

Załączone pliki

Odpowiedz

FaRciu - zdjęcie FaRciu 14.07.2015

Nie chodziło o zmianę modelu więźnia lecz poszukiwanego.

Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 15.07.2015

Za poszukiwanego odpowiada ten fragment w kodzie:

AddPoszukiwany(attacker)
{
	if(contain(szPoszukiwani, nazwa_gracza[attacker]) == -1)
	{
		new szTemp[512];
		formatex(szTemp, charsmax(szTemp), "^n  %s%s", nazwa_gracza[attacker], szPoszukiwani);
		copy(szPoszukiwani, charsmax(szPoszukiwani), szTemp);
	
		set_pev(attacker, pev_body, 4);
		set_user_rendering(attacker, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 30);
	}
	if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
		remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
	
	dzwiek_poszukiwany();
	set_task(1.0, "dzwiek_poszukiwany", ID_DZWIEK_POSZ, .flags="a", .repeat=9);	
}

To odpowiada za zmiane modelu

set_pev(attacker, pev_body, 4);

Usuwasz ten kod.

 

A więc musisz poinformować serwer, że będziesz korzystać z nowego modelu, czyli go zprecachować, 

Jeżeli już to zrobisz, ustawiasz graczowi model np. za pomocą cs_set_player_model. 

Potem w del_poszukiwany ustawiasz mu model podstawowy, czyli tam za pomocą tego kodu co wyżej(set_pev), z tym wyjątkiem, że używasz odpowiedniego submodelu.

Odpowiedz

  • +
  • -
Errorek :P - zdjęcie Errorek :P 15.07.2015

Aby ustawić model poszukiwanego musisz zmienić model więźnia (ponieważ silnik pobiera model więźnia jako całość 1 model) tak jak w standardowym modelu))

Więc jeżeli chcesz ustawić new model poszukiwanego musisz zmienić najpierw ściężkę w silniku


case CS_TEAM_T:
        {
            gTeam[id] = 1;
            
            cs_set_player_model(id, "wiezien_cypis");
            set_pev(id, pev_body, random(3));
            
            AddArray(id, WSZYSCY);
            AddArray(id, ZYWI);
        }

A nastepnie

 

AddPoszukiwany(attacker)
{
    if(contain(szPoszukiwani, nazwa_gracza[attacker]) == -1)
    {
        new szTemp[512];
        formatex(szTemp, charsmax(szTemp), "^n %s%s", nazwa_gracza[attacker], szPoszukiwani);
        copy(szPoszukiwani, charsmax(szPoszukiwani), szTemp);
    
        set_pev
(attacker, pev_body, 4);
        set_user_rendering(attacker, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 30);
    }
    if(task_exists(ID_DZWIEK_POSZ))
        remove_task(ID_DZWIEK_POSZ);
    
    dzwiek_poszukiwany
();
    set_task(1.0, "dzwiek_poszukiwany", ID_DZWIEK_POSZ, .flags="a", .repeat=9);    
}

Ten zapis odpowiada za prawidłowe przydzielenie skina dla poszukiwanego

set_pev(attacker, pev_body, 4);

 

 

Odpowiedz