Czy klasa jest poprawnie napisana?
1stADXionC
09.07.2015
Witam, tak jak w temacie: Czy klasa jest poprawnie napisana?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <ColorChat> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const nazwa[] = "Kapitan (P)"; new const opis[] = "Klasa premium, 1/1 z AWP | 1/4 z HE"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Klasa %s zostala stworzona przez xxx", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 09.07.2015 13:02
Linux'
09.07.2015
Klasa jest napisana poprawnie, chociaz sprawdzanie warunkow w takedamage mozna napisac troche inaczej, lepiej. Np:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; ifget_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
1stADXionC
09.07.2015
Dzięki wielkie, a co powoduje, że gracz otrzymuje 5 he ?
Oraz jak usunąć Warning'i:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Warning: Loose indentation on line 40 Warning: Loose indentation on line 42 Header size: 856 bytes Code size: 3840 bytes Data size: 1216 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 22296 bytes 2 Warnings. Done.
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 09.07.2015 19:22
Rivit
09.07.2015
Oraz jak usunąć Warning'i:
Pod ostatnim #include dodaj
#pragma tabsize 0
Dzięki wielkie, a co powoduje, że gracz otrzymuje 5 he ?
Perk/klasa nie ma warunku ze sprawdzeniem czy gracz ma ta klase, tak to daje wszystkim