Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
WARNING: reliable overflow for "tutaj nick gracza"
Próbowałem to ogarnąć ograniczając wiadomości w hud i say, niestety dalej te komunikaty występują a od wczoraj zauważyłem coś dziwnego na serwerze, mianowicie nagle ludziom zaczął znikać radar, celownik i inne w hud, w tym czasie w konsoli były właśnie powyższe komunikaty.
Postanowiłem założyć ten temat, abyście pomogli mi w optymalizacji (sprawdzili czy plugin jest dobrze napisany) pluginów ponieważ ja nie dam rady, będę kolejno wrzucał .sma pluginów które mogą takie coś powodować.
Pierwszy do sprawdzenia idzie sem.amxx - czyli przenikanie przez graczy, niżej .sma pluginu:
Ok, następny plugin to block_team_flash.amxx. Zauważyłem buga w tym pluginie, ponieważ gdy w jednym momencie wybuchną dwa flesze to ekran po prostu nie oślepia.
Spoiler
/**
* Team Flash Blocker
* Written by GwynBleidD
* based on Connor's Team Flash Punish v1.1.1
*/
public CGrenade_Think( iEnt )
{
static Float:flGameTime, Float:flDmgTime, iOwner
flGameTime = get_gametime()
pev(iEnt, pev_dmgtime, flDmgTime)
const XO_GRENADE = 5
if( flDmgTime <= flGameTime
// VEN's way on how to detect grenade type
// http://forums.allied...1189#post401189
&& get_pdata_int(iEnt, 114, XO_GRENADE) == 0 // has a bit when is HE or SMOKE
&& !(get_pdata_int(iEnt, 96, XO_GRENADE) & (1<<8)) // has this bit when is c4
&& IsPlayer( (iOwner = pev(iEnt, pev_owner)) ) ) // if no owner (3rd 'after dmgtime' frame), grenade gonna be removed from world
{
if( ~WillGrenadeExplode(iEnt) ) // grenade gonna explode on next think
{
SetGrenadeExplode( iEnt )
}
else
{
ClearGrenadeExplode( iEnt )
g_flCurrentGameTime = flGameTime
g_iCurrentFlasher = iOwner
}
}
}
public Event_ScreenFade(id)
{
new Float:flGameTime = get_gametime()
if( id != g_iCurrentFlasher
&& g_flCurrentGameTime == flGameTime
&& cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(g_iCurrentFlasher)
&& is_user_connected(id)) // edit by Filip, bez tego wyskakiwały error logi
{
message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(1)
write_short(1)
write_short(1)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(255)
message_end()
}
}