[KOSZ] BulletDmg
Brybdol
26.06.2015
Siema, potrzebuje zmodyfikowany buletdmg dla VIpa, ktory bedzie dzialal tylko u graczy z flaga "t" Chodzi o to, aby pokazywal ile posotalo HP zombie, a nie ile zadalismy.Znalalzem cos takiego w necie:
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Damage Done", "1.0", "wrea"); register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0"); } public on_damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(is_user_connected(attacker) && is_user_alive(id)) client_print(attacker, print_center, "HP: %d", get_user_health(id)); } if(has_flag(id, "t")) client_print(id, print_chat, "Masz flagę a, b lub c"); }
Balian3D
26.06.2015
Masz w generatorze vipa opcje bullet damage wybierasz flage generujesz i masz samo bullet damage pod flage..
Tutaj gotowe.
#include <amxmodx> new bool:g_Vip[33], g_Hudmsg; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill"); g_Hudmsg=CreateHudSyncObj(); register_event("Damage", "damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0"); } public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; } public damage(id){ new attacker=get_user_attacker(id); new damage=read_data(2); if(g_Vip[id]){ set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1); ShowSyncHudMsg(id, g_Hudmsg, "%i^n", damage); } if(is_user_connected(attacker) && g_Vip[attacker]){ set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1); ShowSyncHudMsg(attacker, g_Hudmsg, "%i^n", damage); } }
Brybdol
26.06.2015
Czytasz ze zrozumieniem ? "Chodzi o to, aby pokazywal ile pozostalo HP zombie, a nie ile zadalismy"
Użytkownik Brybdol edytował ten post 26.06.2015 09:20
DarkGL
26.06.2015
Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.