Proszę o 2 klasy m.in. "Astronauta"
Magiczny `
25.06.2015
Klasa: Astronauta [MegaPremium] (flaga r)
Opis: Posiada p90 (1dmg+int), posiada 2 skoki, ma 2 rakiety
Inteligencja: 0
Siła: 10
Wytrzymałość:5
Kondycja:10
Bronie: p90, ak47, usp
Klasa: Elektryk
Opis: Posiada galila, ma 3 pioruny (1dmg +int), 1/4 na oslepienie wroga
Inteligencja: 0
Siła: 5
Wytrzymałość:10
Kondycja:5
Bronie: Galil, glock, he
Użytkownik Magiczny ` edytował ten post 25.06.2015 16:27
Opis: Posiada p90 (1dmg+int), posiada 2 skoki, ma 2 rakiety
Inteligencja: 0
Siła: 10
Wytrzymałość:5
Kondycja:10
Bronie: p90, ak47, usp
Klasa: Elektryk
Opis: Posiada galila, ma 3 pioruny (1dmg +int), 1/4 na oslepienie wroga
Inteligencja: 0
Siła: 5
Wytrzymałość:10
Kondycja:5
Bronie: Galil, glock, he
Użytkownik Magiczny ` edytował ten post 25.06.2015 16:27
1stADXionC
28.06.2015
Łap:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Astronauta [MegaPremium]"; new const opis[] = "Posiada p90 (1dmg+int), posiada 2 skoki, ma 2 rakiety"; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "[Astronauta [MegaPremium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Z!3L0ny
28.06.2015
Elektryk
co do up zamiast powinno być
Spoiler
if(!ma_perk[idattacker])
if(!ma_klase[idattacker])