Problem z kompilacją pluginu na jb by cypis
LoLeX971
15.06.2015
Witam. Mam problem z kompilacją pluginu scoutday na jb by cypis. Podczas kompilacji wyskakują błędy
Spoiler
starałem się je jakoś naprawić, ale już nie mam pomysłów o co może chodzi.
Tutaj .sma pluginu
Spoiler
Użytkownik LoLeX971 edytował ten post 15.06.2015 16:51
Rivit
15.06.2015
Naucz sie wstawiać kod z numeracją linii to pogadamy, tak to nie mam zamiaru patrzeć na ten rozpierdziel...
LoLeX971
15.06.2015
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <jailbreak> #include <fakemeta> #include <fun> #include <cstrike> #define PLUGIN "ScoutDay" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "LoLeX" new id_zabawy; new bool:g_hs_mode; new g_fwid new id_awp, ModActive; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_zabawy = jail_register_game("ScoutDay"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); } public plugin_precache() { precache_model("models/p_scout1.mdl"); precache_model("models/w_scout1.mdl"); precache_model("models/v_scout1.mdl"); precache_model("sound/weapons/scout_bolt.wav"); precache_model("sound/weapons/scout_clipin.wav"); precache_model("sound/weapons/scout_clipout.wav"); precache_model("sound/weapons/scout_fire-1.wav"); } public OnLastPrisonerShowWish(id) { OnRemoveData(id_zabawy); } public OnRemoveData(day) { if(day == id_awp) { unregister_forward(FM_TraceLine, g_fwid, 1) g_hs_mode = false ModActive = false } } /* setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id) setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy */ public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == id_zabawy) { format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-40); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie dostaja scouta bez zooma i walcza miedzy soba^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud szInfo = "Dzisiaj jest ScoutDay"; //ustawia inforamcje na hud jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne setting[0] = 1; //ustawia dane dnia setting[1] = 1; //ustawia dane dnia setting[2] = 1; //ustawia dane dnia setting[4] = 1 //ustawia dane dnia setting[6] = 1; //ustawia dane dnia setting[7] = 1; //nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1) g_hs_mode = true } } public OnDayStartPost(day) { if(day == id_zabawy) { jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //60 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd) for(new i=1; i<=32; i++){ if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1 ){ strip_user_weapons(i); give_item(i, "weapon_scout"); cs_set_user_bpammo(i, CSW_SCOUT, 90); cs_set_user_zoom(i, CS_SET_NO_ZOOM, 0); } } } public OnGameHudEnd() { if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0); show_hudmessage(0, "== TT vs TT =="); jail_set_prisoners_fight(true, false, false); for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; strip_user_weapons(i); give_item(i, "weapon_scout"); } } } public CurWeapon(id) { new model[25]; pev(id, pev_viewmodel2, model, 24); if (equali(model, "models/v_scout.mdl") && ModActive && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_scout1.mdl"); set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_scout1.mdl"); } } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_scout.mdl")) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_scout1.mdl") return FMRES_SUPERCEDE }
A sory, nie zauważyłem że nie dodało z numeracją.
LoLeX971
15.06.2015
Jeszcze mam taki problem. Podczas dodawania do menu strażnika (jail_menu) zabawa nie dodaje się. Ktoś wie co co może chodzić ?