PTB - źle przerzuca graczy
michal7840 09.06.2015
Jak w temacie, ptb źle przerzuca graczy, czasem potrafi być 12 vs 7...
Poza tym, mam ustawiony że ma być max 14 graczy na drużyne, a gdy jest 10 graczy w drużynie to ze specta nikt nie może dołączyć tylko musze przerzucać...
To mój ptb.cfg
echo [PTB] Ptb.cfg is being executed // Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie. // Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD ptb_saychat 1 // Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" // 1 = domyslny ptb_transfer_type 3 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni ptb_switch_immunity 0 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca ptb_limitjoin_immunity 1 // Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C ) ptb_immunity_level "o" // Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin off // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_ptb limitafter 1 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb limitmin 3 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb maxsize 14 // maksymalna wielkosc druzyny amx_ptb maxdiff 1 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_ptb autorounds 0 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 1 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy amx_ptb switchafter 1 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchmin 5 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 2 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 1 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ amx_ptb announce off // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_ptb sayok off // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD // team strength limits amx_ptb maxstreak 4 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza amx_ptb maxscore 1 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maksymalna ilosc zabic + smierci zanim wynik jest dzielony przez PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
pac0
10.06.2015
Tez miałem z tym problem ale zapomniałem jak sobie z tym poradziłem.
Zobacz w "serwer.cfg" nie w ptb.cfg
mp_autoteambalance "1"
Jeszcze jakaś Komeda była za to odpowiedzialna ale nie moge sobie przypomnieć
możliwe ze coś pomoże
michal7840 10.06.2015
Tez miałem z tym problem ale zapomniałem jak sobie z tym poradziłem.
Zobacz w "serwer.cfg" nie w ptb.cfg
mp_autoteambalance "1"
Jeszcze jakaś Komeda była za to odpowiedzialna ale nie moge sobie przypomnieć
możliwe ze coś pomoże
mp_limitteams "0"
mp_autoteambalance "0"
Te dwa cvary mam ustawione na 0.
Wiem że jest jeszcze plugin tbm.amxx który działa podobnie jak ptb, lecz go nie mogę znaleźć.
pac0
10.06.2015
Ja mam w serwer.cfg
Ustawione:
mp_limitteams "1"
mp_autoteambalance "1"
Spróbuj tak ustawić możne to coś da, z tego co wiem mi dało i działa poprawnie
A tu masz moje ptb.cfg
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie. // Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD ptb_saychat 1 // Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" // 1 = domyslny ptb_transfer_type 1 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni ptb_switch_immunity 0 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca ptb_limitjoin_immunity 0 // Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C ) ptb_immunity_level "c" // Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_ptb limitafter 0 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb limitmin 0 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb maxsize 32 // maksymalna wielkosc druzyny amx_ptb maxdiff 1 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 3 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy amx_ptb switchafter 1 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchmin 4 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ amx_ptb announce off // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_ptb sayok off // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
michal7840 10.06.2015
Ja mam w serwer.cfg
Ustawione:
mp_limitteams "1"
mp_autoteambalance "1"
Spróbuj tak ustawić możne to coś da, z tego co wiem mi dało i działa poprawnie
A tu masz moje ptb.cfg
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie. // Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD ptb_saychat 1 // Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" // 1 = domyslny ptb_transfer_type 1 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni ptb_switch_immunity 0 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca ptb_limitjoin_immunity 0 // Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C ) ptb_immunity_level "c" // Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_ptb limitafter 0 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb limitmin 0 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb maxsize 32 // maksymalna wielkosc druzyny amx_ptb maxdiff 1 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 3 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy amx_ptb switchafter 1 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchmin 4 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ amx_ptb announce off // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_ptb sayok off // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
Niestety nie pomogło, dalej jest to samo.
pac0
11.06.2015
Nie mogę edytować : Spróbuj możne zainstalować inne PTB
michal7840 11.06.2015
Nie mogę edytować : Spróbuj możne zainstalować inne PTB
Inne ptb? nie znalazłem. Wiem że istnieje jeszcze TMB ale nie mogę nigdzie tego znaleźć.
sebul
14.06.2015
I nie znajdziesz, bo po prostu tego nigdzie nie ma, no chyba że wersja na SM.Wiem że istnieje jeszcze TMB ale nie mogę nigdzie tego znaleźć.
michal7840 14.06.2015
I nie znajdziesz, bo po prostu tego nigdzie nie ma, no chyba że wersja na SM.Wiem że istnieje jeszcze TMB ale nie mogę nigdzie tego znaleźć.
Więc jak mam naprawić to PTB? Wciąż źle przerzuca graczy.
Teraz mam też problem z mapą de_nuke, ponieważ może grać max 10 graczy w drużynie i ludzie ze specta nie mogą dołączyć. Spawny dodałem ale jest to samo.