Czy da się pobrać origin "o jeden dale...
Ossal
08.06.2015
Chyba jasno napisane
Powiedzmy, że chcemy pobrać origin, który byłby punktem mierzenia gracza, gdyby coś linii mierzenia nie zatrzymało (ściana, gracz itp)
Sytuacja ma się na przykład tak:
new Origin[3] get_user_origin(id,Origin,0) new Aim[3] get_user_origin(id,Aim,2)Czyli wystarczyło by przedłużyć linie między tymi dwoma punktami, no właśnie tylko do jakiego punktu ją przedłużyć? Do napotkania jakiejś przeszkody, ale jak wykryć ścianę, która w znacznej większości przypadków nie jest entem?
Podsumowując: potrzebuje stocka wyznaczającego punkt mierzenia gracza pomijając pierwszy napotkany element. Da się to w ogóle zrobić? Czekam na odp, pozdrawiam
Ossal
08.06.2015
No właśnie czytałem o tracelinach i wiem, że jest coś takiego, ale z czym to się je to ni cholery
sebul
08.06.2015
Ossal
08.06.2015
sebul, znam tego stocka, używałem go nawet, ale nie widzę związku z moją potrzebą
A tak btw to Twoją funkcję bardzo łatwo jest zastąpić
Edit: "Podsumowując: potrzebuje stocka wyznaczającego punkt mierzenia gracza pomijając pierwszy napotkany element." - czego tu nie rozumieć?
get_user_origin(id,origin,2) pobiera miejsce gdzie trafi potencjalny pocisk, czyli jak mierzymy w gracza to originem mierzenia będzie plus/minus origin gracza(enta) w który mierzymy, a mi chodzi, żeby zrobić funkcję która jakby "zignoruje" to, że napotkała coś na drodze i zwróci origin tak jakby tego gracza nie było w tym miejscu (czyli punkt za tymże graczem), tak jakby, gdzie trafi pocisk po tym jak przeleci przez gracza.
Bardziej tego się wyjaśnić nie da
Użytkownik Ossal edytował ten post 08.06.2015 16:34
NoLiFeR
08.06.2015
Pozostaje traceline od miejsca w ktore trafi odpowiednia funkcja (http://amxx.pl/dokum...get_user_aiming)
Puchate
08.06.2015
tak jakby, gdzie trafi pocisk po tym jak przeleci przez gracza.
Nie wnikając w szczegóły techniczne (oraz nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem), aby zignorować przeszkodę po drodze musi być ona SOLID_NOT.
GwynBleidD
08.06.2015
Nie wnikając w szczegóły techniczne (oraz nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem), aby zignorować przeszkodę po drodze musi być ona SOLID_NOT.
Chyba źle zrozumiałeś... Wyobraź sobie sytuację: strzelam do gracza i kula przechodzi na wylot, chcę pobrać w pluginie miejsce w którym ta kula uderzyła po przejściu np przez głowę gracza w ścianę i np narysować tam penisa na ścianie... Nawet jeśli kula nie przeszła chciałbym wiedzieć w którym miejscu by ona w ścianę uderzyła.
Inny przykład: chcę stworzyć perk, który zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom na linii strzału, nie ważne przez ile ciał przejdzie pocisk.
Ossal
09.06.2015
Pany, ten strzał był tylko hipotetyczny, chodzi o pobranie originu w dowolnym momencie gry