Plugin jest z jaila ...
Można otworzyć menu z deaglem i wybieramy gracza który go dostanie + wybór amunicji dla niego.
Czy jest możliwość stworzyć w pluginie, dodania wszystkim all broni jednym przyciskiem (teraz, trzeba dawać każdemu pojedyńczo) ? ...
Jeżeli dajemy all wszystkim broń, to jeszcze by pytało ile amunicji ma im przydzielić - 1, 2, 3, 4 czy pełen magazynek 35 naboi lub 0 naboi ?
Niżej kod pluginu
public menu(id, level, cid) { new menu = menu_create("Wybierz Gracza:","menu_broni"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; gracz_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0); } menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public menu_broni(id, menu, item) { if (get_user_team(id) == 2) { wybrany = gracz_id[item]; new menu = menu_create("\rMenu Broni", "wybieranie") menu_additem(menu, "\wDeagle bez naboi", "1", 0) menu_additem(menu, "\wDeagle z 1 nabojem", "2", 0) menu_additem(menu, "\wDeagle z 3 nabojami", "3", 0) menu_additem(menu, "\wDeagle z pelnym magazynkiem", "4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } else { client_print(id, print_chat, "Nie masz do tego dostepu Ziomus!") return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED; } public wybieranie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ give_item(wybrany, "weapon_deagle"); new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany) if(dgl_id){ cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 0); } client_print(id, print_chat, "%s dostal pustego deagla",wybrany) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ give_item(wybrany, "weapon_deagle"); new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany) if(dgl_id){ cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 1); } client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z 1 nabojem",wybrany) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3:{ give_item(wybrany, "weapon_deagle"); new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany) if(dgl_id){ cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 3); } client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z 3 nabojami",wybrany) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4:{ give_item(wybrany, "weapon_deagle"); new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", wybrany) if(dgl_id){ cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 35); } client_print(id, print_chat, "%s dostal deagla z pelnym magazynkiem",wybrany) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownik woras edytował ten post 03.06.2015 06:26