←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Samo zabija graczy na respie

michal7840's Photo michal7840 30.05.2015

Siema, jak w temacie. Mam serwer 27 slotowy, i gdy jest np. w CT 13 graczy a w TT 12 to kilku graczy zabija po zrespieniu się. Dodam że spawny na każdej mapie mam po 16 na drużynę,

 

Czasami też gdy jest np. po 11 graczy w drużynach, to ludzie ze specta nie mogą dołączyć...

 

Niżej daje ptb.cfg

echo [PTB] Ptb.cfg is being executed

// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0

// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1
			  
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 2

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 1

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity	1

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "o"

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"

// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1


// team selection control
amx_ptb limitjoin    on 	// ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   1		// liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn 
amx_ptb limitmin     2		// minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize      16		// maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff      2		//  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   3		// number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto      3		// ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick      5		// liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick         off	//  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj      off 	// zapisuj wtj do pliku wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch       on		// przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  2		// liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin    5		// minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1		// relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7		// relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0		// liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly     off 	//  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD

// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj      off 	//  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce     off	// oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok        off	// oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay      off	// uzywaj wiadomosci HUD

// team strength limits
amx_ptb maxstreak    4		// maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore     2		// maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating    1.5	// minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating    2.0	// maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0	// super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50		// maksymalna ilosc zabic + smierci zanim wynik jest dzielony przez PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2		// divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached




Edited by michal7840, 30.05.2015 18:52.
Quote

  • +
  • -
Sniper Elite's Photo Sniper Elite 30.05.2015

https://forums.allie...ead.php?t=43660

Sprawdź tym pluginem czy na pewno masz tyle spawnów ile trzeba.

 

@EDIT.

Możesz jeszcze spróbować ustawić to:

amx_ptb limitjoin off
Quote

michal7840's Photo michal7840 02.06.2015

Wydaje się ze już jest git, ale znowu PTB źle przerzuca graczy, czasem potrafi być 12 graczy w TT i 7 w CT

Quote