Nie ładuje klasy na serwerze.
1stADXionC
30.05.2015
Witam. Po wpisaniu /klasa na serwerze nie wyświetla owej klasy w menu, tak jakby jej nie było:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Ninja"; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public respawn(id) { if (!is_user_alive(id)) return; if(ma_klase[id]) { set_user_health(id, 170); set_user_maxspeed(id, - 2.0) } } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 13); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); } public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE) { set_task(0.1 ,"knife" ,id) } } public knife(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); }
Mustafarai
30.05.2015
ADMIN_LVL_H (flaga "t").
1/1 z noża, mniejsza grawitacja, słabo widoczna.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "1/1 z noża, mniejsza grawitacja, słabo widoczna."; new const bronie = 0; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Mustafarai"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
Użytkownik Mustafarai edytował ten post 30.05.2015 15:48
Sniper Elite
30.05.2015
Zapominałeś do plugin_init dodać:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
Zedytuj tę linijkę pod siebie i wrzuć na serwer.