←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Podmiana modelu

Zablokowany

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 21.09.2009

załóżmy że w folderze models mam sobie jakiś plik mdl nazwijmy go asd ;D chce go ustawić graczowi zamiast noża chciałem to zrobić funkcją:
entity_set_model
a dokładniej tak
entity_set_model(id,"models/v_asd.mdl")
ale gdy tak zrobie następuje crash serva
co robię źle? a może to trzeba w ogóle inaczej ? chciałem wzorować się na pluginie GHW Weapon Replacement ale nadal mi się nie udawało
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 21.09.2009

Modele broni widziane nie robisz tym, robisz to za pomoca:
entity_set_string
parametry:
EV_SZ_viewmodel
EV_SZ_weaponmodel
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 22.09.2009

nie będę pisał drugiego tematu więc tutaj zapytam zrobiłem coś takiego
if(cs_get_user_team(j) == CS_TEAM_T)
		{
			ile_tt++;
		}
i wywal mi tu błąd
Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
?
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 22.09.2009

Ja osobiscie bym uzyl funkcji z core:
get_user_team
wynik 1 to terro
wynik 2 to CT
wynik 3 to spec
wynik 0 to unsigned
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 22.09.2009

a co do modelu to tak ma to wyglądać ?

entity_set_string(kto_widelec, EV_SZ_viewmodel, knife_model)  
	entity_set_string(kto_widelec, EV_SZ_weaponmodel, knife_player)
new knife_player[] = "models/p_asd.mdl"
new knife_model[] = "models/v_asd.mdl"
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 22.09.2009

DarkGL
jak dobrze pamietam to v_ to viewmodel a w_ to weaponmodel...
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 22.09.2009

wzorowałem się na diablo modzie i ty masz tak
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)
new SWORD_VIEW[]         = "models/diablomod/v_knife.mdl" 
new SWORD_PLAYER[]       = "models/diablomod/p_knife.mdl"
więc chyba dobrze zrobiłem ale nie działa O.o

[ Dodano: 22-09-2009, 12:24 ]
dobra juz sobie poradziłem :P
Odpowiedz
Zablokowany