←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Jak zrobić model broni p_

Zablokowany

  • +
  • -
Z!3L0ny - zdjęcie Z!3L0ny 25.05.2015

Mam pytanko jak zrobić model p_ z v_ czy może jakoś inaczej nie zajmowałem się modelami więc nw jak zrobić p_ ponieważ to jest mi obce ;D (p_ <-- wiedzenie modelu przez gracza)

 

Proszę o wyjaśnienie a nie " tak z v_ można zrobić p_ ale jak to nw takie pytania będą na początek ignorowane i nie nagradzane "

 


Użytkownik Z!3L0ny edytował ten post 25.05.2015 18:50
Odpowiedz

  • +
  • -
oeN. - zdjęcie oeN. 25.05.2015

Moment, pytasz o model w sensie model czy o to jak poprzez kod podmienić model p_ u gracza?


Użytkownik oeN. edytował ten post 25.05.2015 20:14
Odpowiedz

  • +
  • -
Z!3L0ny - zdjęcie Z!3L0ny 25.05.2015

Chciałbym jakoś z v_ albo z jakiegoś innego programu czy jak to się robi zrobić model p_ czyli mam np. model v_karambitknife.mdl i chce p_karambitknife.mdl

Odpowiedz

  • +
  • -
wiwi249 - zdjęcie wiwi249 25.05.2015

Dekompilujesz model i milkshape3d sprawdzasz które pliki .smd są od wyglądu noża.

Zostawiasz te pliki, reszte (poza teksturami) możesz wywalić.

Dekompilujesz model p_knife.mdl z gry. Usuwasz z kolei w tym pliku wszystkie .smd od normalnego noża i importujesz swoje. Musisz je oczywiście odpowiednio ustawić.

Potem musisz przypisać swój nóż do kości w szkielecie modelu.

Po tym eksportujesz swój model i dopisujesz go do pliku .qc modelu noża do pola $body.

Kompilujesz i włala.

 

 

PS. Swoją drogą czemu o to pytasz w dziale "Scripting AMXX"? Co ma AMXX do modeli?


Użytkownik wiwi249 edytował ten post 25.05.2015 20:59
Odpowiedz

  • +
  • -
Z!3L0ny - zdjęcie Z!3L0ny 25.05.2015

Dekompilujesz model i milkshape3d sprawdzasz które pliki .smd są od wyglądu noża.

Zostawiasz te pliki, reszte (poza teksturami) możesz wywalić.

Dekompilujesz model p_knife.mdl z gry. Usuwasz z kolei w tym pliku wszystkie .smd od normalnego noża i importujesz swoje. Musisz je oczywiście odpowiednio ustawić.

Potem musisz przypisać swój nóż do kości w szkielecie modelu.

Po tym eksportujesz swój model i dopisujesz go do pliku .qc modelu noża do pola $body.

Kompilujesz i włala.

 

 

PS. Swoją drogą czemu o to pytasz w dziale "Scripting AMXX"? Co ma AMXX do modeli?

Dzięki za pomoc

masz racje nic nie ma 

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 04.06.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany