[opis]
Jest to dodatek, który pozwala na wywołanie broni gracza (klasy). Przydatne na serwery, które mają połączony Cod Mod z innym modem.
[instalacja]
Spoiler
Otwieramy silnik modu, najprawdopodobniej to plik: QTM_CodMod.sma
Szukamy:
register_native("cod_set_user_perk", "UstawPerk", 1);
Dodajemy po:
register_native("cod_set_user_gun", "UstawBronKlasy", 1);
Szukamy:
public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
SprawdzPoziom(id);
}
Dodajemy po:
public UstawBronKlasy(id)
{
return DajBronie(id);
}
Otwieramy plik codmod.inc znajdujący się w katalogu include
Szukamy:
native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/
Dodajemy po:
native cod_get_user_gun(id);
/*------------------------------
Zwraca bronie klasy, którą używa gracz.
------------------------------*/
[inne]
Umieszczam przykładowy plugin, który wykorzystuje nowy natyw NALEŻY SKOMPILOWAĆ GO LOKALNIE.
Spoiler
[opis]
Po wpisaniu danej komendy usuwa wszystkie bronie i dodaje, które są ustalone dla danej klasy. Komendę można użyć raz na 30 sekund.
[wymagania]
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <StripWeapons>
[komendy]
/bronie
/guns
Kod pluginu:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <StripWeapons>
#define PLUGIN "COD: Komenda /bronie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mi@po"
new last[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /bronie","guns")
register_clcmd("say_team /bronie","guns")
register_clcmd("say /guns","guns")
register_clcmd("say_team /guns","guns")
}
public guns(id) {
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat,"[COD] Martwi nie moga uzyc tej komendy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(last[id] + 30.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Mozesz odzyskac bron raz na 30 sekund!");
}
else
{
last[id] = floatround(get_gametime());
StripWeapons(id, Primary);
StripWeapons(id, Secondary);
cod_set_user_gun(id)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Myślę, że komuś się przyda ;D