Oryginalny
public OnLastPrisonerTakeWish(id, zyczenie)
{
if(zyczenie == id_bezruch)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);
jail_set_ct_hit_tt(true);
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
continue;
strip_user_weapons(i);
give_item(i, "weapon_knife");
jail_set_user_speed(i, 0.1);
}
}
else if(zyczenie == id_freeday)
{
if(jail_get_days() == PIATEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść fd
return JAIL_HANDLED;
user_kill(id);
jail_set_prisoner_free(id, true);
}
else if(zyczenie == id_podpalenie){
for(new i=1; i<=32; i++){
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2){
exec_punishmentfire()
}
}
set_user_health(id, 3000);}
else if(zyczenie == id_duszek)
{
if(jail_get_days() == PIATEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść duszka
return JAIL_HANDLED;
user_kill(id);
jail_set_prisoner_ghost(id, true);
}
else if(zyczenie == id_rambomod)
{
client_cmd(0, "spk jb_cypis/rambomode.wav");
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "RamboMod aktywny!");
set_user_health(id, 1500);
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_m249");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, maxAmmo[CSW_M249]);
}
else if(zyczenie == id_m4a1)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_M4A1
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_ak47)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_AK47
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_scouty)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_SCOUT;
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_awp)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_AWP;
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_autolama)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_SG550;
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_m249)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_M249;
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_deagle)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE;
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_rpg)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_G3SG1;
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_noze)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_KNIFE;
MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_he)
{
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_HEGRENADE;
MenuPojedynek(id);
}
return JAIL_CONTINUE;
}
W public dałem tak:
public mcbMyMenu(id, menu, item)
{
if(0 <= item <= 1 && (jail_get_days() == PIATEK || jail_get_days() == SOBOTA))
return ITEM_DISABLED;
if (item == 0) {
if (id == id_freeday || id_duszek)
return ITEM_DISABLED;
} else {
if(id != id_freeday || id_duszek)
return ITEM_DISABLED;
}
return ITEM_ENABLED;
}
Użytkownik woras edytował ten post 16.05.2015 11:48