Czy da sie zwiekszycx wymagadnia na dana odznake chodzi mi np z 200 zabic na experta zrobic 500 daloby rade takie cos zrobic?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
bf2 mod
Started By
Bocik
, 20.09.2009 13:00
1 reply to this topic
#1
Posted 20.09.2009 13:00
#2
Posted 20.09.2009 13:12
Bocik, tak da rade ;] wystarczy edytować plik check.ini z bf2 rank moda ;] i potem prze kompilować moda z .sma na .amxx ;]
masz przykład edycji odznaki z noża:
Standardowo jest ustawione: 1,50,100
po edycji mamy:
3,100,200
masz przykład edycji odznaki z noża:
Standardowo jest ustawione: 1,50,100
//knife badge section currentbadge=g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]; wroundstats[0]=0; wroundstats[2]=0; get_user_wrstats(id,CSW_KNIFE,wroundstats,wroundbodyhits); kills=knifekills[id]; switch (currentbadge) { case LEVEL_NONE: { if (wroundstats[0]>1) { g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_BASIC; //Basic Knife Badge client_print(id,print_chat,"[BF2] Zostales nagrodzony %s Odznaka",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_BASIC]); badgegained=true; } } case LEVEL_BASIC: { if (kills>49) { g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_VETERAN; //Veteran Knife Badge client_print(id,print_chat,"[BF2] Zostales nagrodzony %s Odznaka",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_VETERAN]); badgegained=true; } } case LEVEL_VETERAN: { if ((wroundstats[0]>2) && (wroundstats[2]>0) && (kills>99)) { g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_EXPERT; //Expert Knife Badge client_print(id,print_chat,"[BF2] Zostales nagrodzony %s Odznaka",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_EXPERT]); badgegained=true; } } } //End knife section
po edycji mamy:
3,100,200
//knife badge section currentbadge=g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]; wroundstats[0]=0; wroundstats[2]=0; get_user_wrstats(id,CSW_KNIFE,wroundstats,wroundbodyhits); kills=knifekills[id]; switch (currentbadge) { case LEVEL_NONE: { if (wroundstats[0]>3) { g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_BASIC; //Basic Knife Badge client_print(id,print_chat,"[BF2] Zostales nagrodzony %s Odznaka",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_BASIC]); badgegained=true; } } case LEVEL_BASIC: { if (kills>99) { g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_VETERAN; //Veteran Knife Badge client_print(id,print_chat,"[BF2] Zostales nagrodzony %s Odznaka",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_VETERAN]); badgegained=true; } } case LEVEL_VETERAN: { if ((wroundstats[0]>2) && (wroundstats[2]>0) && (kills>199)) { g_PlayerBadges[id][BADGE_KNIFE]=LEVEL_EXPERT; //Expert Knife Badge client_print(id,print_chat,"[BF2] Zostales nagrodzony %s Odznaka",gBadgeName[BADGE_KNIFE][LEVEL_EXPERT]); badgegained=true; } } } //End knife section
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users