[KOSZ] takedamage
bolo12
02.05.2015
takedamage gdzie to jest bo chce zmienić w trybie turniejowym ze nie mzona zabijac swojego temu
Linux'
02.05.2015
Takedamage nie jest cvarem lecz funkcja modulu sdkhook . Ale do rzeczy, po poprzednim temacie wiem o co chodzi, sprawdz.
#include <sourcemod> #include <sdkhooks> public OnPluginStart() { CreateConVar("Block Team Damage", "1.0", "Linux`"); } public OnClientPutInServer(client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, TakeDamage); } public OnClientDisconnect(client) { SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, TakeDamage); } public Action:TakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(!IsValidClient(victim) || !IsValidClient(attacker)) return Plugin_Continue; if(GetClientTeam(victim) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Handled; return Plugin_Continue; } stock bool:IsValidClient(client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client)) return true; return false; }
Wrzuc to w notatnik z rozszerzeniem .sp, skompiluj i wrzuc do plugins. Oczywiscie o ile posiadasz sourcemoda i metamod, jesli nie to pierw je zainstaluj.
bolo12
03.05.2015
wogóle mi cchodzi ze tak jak hest na uproszczonym ze nie mozna zabijac swojego teamu czy,to jak zrobie to badziala?
mqm. source mod i metamod source
Użytkownik bolo12 edytował ten post 03.05.2015 05:32
mqm. source mod i metamod source
Użytkownik bolo12 edytował ten post 03.05.2015 05:32
MAGNET
04.05.2015
Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.