←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

pobieranie pozycji gracza i drukowanie je...


Best Answer MrBully 29.04.2015 16:57

dzięki ja se komende zrobie /pos by się nie męczyć przy pisaniu :D   + leci

Go to the full post

  • +
  • -
MrBully's Photo MrBully 29.04.2015

tak jak wyzej

potrzebne mi do pluginu  na ustalenie pozycji gracza <--- (aby móc spawnowac tam info targety  :) 

 

http://amxx.pl/dokum...et-user-origin co dalej ?

 


Edited by TheMarkerxD, 29.04.2015 16:41.
Quote

  • +
  • -
Kowalsky's Photo Kowalsky 29.04.2015

Chyba najprościej jak może być, gdyby nie chciało pokazywać wartości zmień %i na %s.

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("Get user position", "1.0", "Grzegorz K.")
	register_clcmd("say /pozycja", "cmdPosition")
}

public cmdPosition(id)
{
	new origin[3]
	get_user_origin(id,origin)
	
	client_print(id, print_chat, "==================")
	client_print(id, print_chat, "X: %i", origin[0])
	client_print(id, print_chat, "Y: %i", origin[1])
	client_print(id, print_chat, "Z: %i", origin[2])
	client_print(id, print_chat, "==================")
}
Quote

  • +
  • -
Best Answer MrBully's Photo MrBully 29.04.2015

dzięki ja se komende zrobie /pos by się nie męczyć przy pisaniu :D   + leci

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 29.04.2015

A żeby się nie męczyć masz włączanie/wyłączanie komendą :P

#include <amxmodx>

new bool:tasked;

#define TASK 32112

public plugin_init() {
	register_plugin("Get user position", "1.0", "Grzegorz K. edited by RiviT");
	register_clcmd("say /pozycja", "cmdPosition");
}

public cmdPosition(id)
{
        if(tasked)remove_task(TASK+id)
        else set_task(1.0, "pozycja", TASK+id, _, _, "b")

        tasked = !tasked
}

public pozycja(id)
{
        id -= TASK;
	static origin[3];
	get_user_origin(id,origin);
	
	client_print(id, print_chat, "==================");
	client_print(id, print_chat, "X: %i", origin[0]);
	client_print(id, print_chat, "Y: %i", origin[1]);
	client_print(id, print_chat, "Z: %i", origin[2]);
	client_print(id, print_chat, "==================");
}

Powinno styknąć :P

Quote