Klasy [P]
PerQQQ
26.04.2015
Klasy Premium
Aniol[P]
Zdrowie: 50
Inteligencja: 5
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 30
Opis: Posiada M4A1 | 1 Rakiete | AutoBH |
Zlodziej[P]
Zdrowie: 20
Inteligencja: 30
Wytrzymalosc: 30
Kondycja: 25
Opis: Posiada Gail | 1/4 Na Ukradnie Perku Graczowi | x1 Skok
Glocker[P]
Zdrowie: 30
Inteligencja: 20
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 60
Opis: Posiada Glocka a zniego 1/5 | 500/800 Grawiacji
t - dodatkowy poziom H
Z!3L0ny
26.04.2015
#include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Zlodziej[P]"; new const opis[] = "1/4 Na Ukradnie Perku Graczowi | x1 Skok"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 30; new skoki[33]; new bool:ma_klase[33]; new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return; if(!ma_klase[killer]) return; if(random(4)) return; if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer]))) return; ofiara[killer] = victim; Zapytaj(killer); } public Zapytaj(id) { new tytul[55]; new nazwa_perku[33]; cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32); format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku); new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle"); menu_additem(menu, "Tak"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie"); menu_display(id, menu); } public Zapytaj_Handle(id, menu, item) { if(item) return; if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id]) return; new nick_zlodzieja[33]; get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32); ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja); cod_set_user_perk(ofiara[id], 0); cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
Klasa Zlodziej:)
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa); <--- Tu jest reklama zmien sobie;)
I skompiluj
Przed pisaniem zobacz sobie http://amxx.pl/generator-klas/bo ta 1 klasa co kolega napisal jest w generatorze wiec po co masz czekac jak mozesz sam to zrobic
Edited by Z!3L0ny, 26.04.2015 14:07.
Z!3L0ny
27.04.2015
U góry znalazł się błąd było napisać że moja klasa nie działa skąd miałem wiedzieć - .- *POPRAWIONY*
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Zlodziej"; new const opis[] = "Posiada Gail | 1/4 Na Ukradnie Perku Graczowi | x1 Skok"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 25; new bool:ma_klase[33]; new skoki[33]; new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Wybrales Klase Zlodziej", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return; if(!ma_klase[killer]) return; if(random(4)) return; if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer]))) return; ofiara[killer] = victim; Zapytaj(killer); } public Zapytaj(id) { new tytul[55]; new nazwa_perku[33]; cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32); format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku); new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle"); menu_additem(menu, "Tak"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie"); menu_display(id, menu); } public Zapytaj_Handle(id, menu, item) { if(item) return; if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id]) return; new nick_zlodzieja[33]; get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32); ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja); cod_set_user_perk(ofiara[id], 0); cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
Edited by Z!3L0ny, 27.04.2015 05:36.