←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Klasy [P]

  • +
  • -
PerQQQ's Photo PerQQQ 26.04.2015

Klasy Premium

 

Aniol[P]

Zdrowie: 50

Inteligencja: 5

Wytrzymalosc: 20

Kondycja: 30

Opis: Posiada M4A1 | 1 Rakiete | AutoBH |

 

Zlodziej[P]

Zdrowie: 20

Inteligencja: 30

Wytrzymalosc: 30

Kondycja: 25

Opis: Posiada Gail | 1/4 Na Ukradnie Perku Graczowi | x1 Skok

 

Glocker[P]

Zdrowie: 30

Inteligencja: 20

Wytrzymalosc: 20

Kondycja: 60

Opis: Posiada Glocka a zniego 1/5 | 500/800 Grawiacji

 

 

t - dodatkowy poziom H

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Quote

  • +
  • -
600068594's Photo 600068594 26.04.2015

lap

Attached Files


Edited by 600068594, 26.04.2015 13:35.
Quote

  • +
  • -
PerQQQ's Photo PerQQQ 26.04.2015

lap

dzięki ale gdzie Zlodziej[P]

Quote

  • +
  • -
Z!3L0ny's Photo Z!3L0ny 26.04.2015

#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Zlodziej[P]";
new const opis[] = "1/4 Na Ukradnie Perku Graczowi | x1 Skok";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
new skoki[33];
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
   
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
  return;

if(!ma_klase[killer])
  return;

if(random(4))
  return;

if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
  return;
ofiara[killer] = victim;

Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");

menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");

menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
  return;

if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
  return;

new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

Klasa Zlodziej:)

ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);    <--- Tu jest reklama zmien sobie;)

I skompiluj :)

 

Przed pisaniem zobacz sobie http://amxx.pl/generator-klas/bo ta 1 klasa co kolega napisal jest w generatorze wiec po co masz czekac jak mozesz sam to zrobic :)


Edited by Z!3L0ny, 26.04.2015 14:07.
Quote

  • +
  • -
Z!3L0ny's Photo Z!3L0ny 27.04.2015

U góry znalazł się błąd było napisać że moja klasa nie działa skąd miałem wiedzieć - .- *POPRAWIONY*

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Posiada Gail | 1/4 Na Ukradnie Perku Graczowi | x1 Skok";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 25;
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Wybrales Klase Zlodziej", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
   
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
  return;

if(!ma_klase[killer])
  return;

if(random(4))
  return;

if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
  return;
ofiara[killer] = victim;

Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");

menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");

menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
  return;

if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
  return;

new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
public CmdStart(id, uc_handle)

{

	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

		return FMRES_IGNORED;

	

	new flags = pev(id, pev_flags);

	

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])

	{

		skoki[id]--;

		new Float:velocity[3];

		pev(id, pev_velocity,velocity);

		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

		set_pev(id, pev_velocity,velocity);

	}

	else if(flags & FL_ONGROUND)

		skoki[id] = 1;

	

	return FMRES_IGNORED;

}

Edited by Z!3L0ny, 27.04.2015 05:36.
Quote